لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان:

 کنعان میناب و هرنگ جوان قهرمان نیم فصل شدند



هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان  در شهرهای بندرخمیر،  بستک،  بندرعباس و میناب برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان ، در بندرخمیر تیم ستاره جوان بندرخمیر در ورزشگاه آزادی از تیم آرش حاجی آباد میزبانی کرد. این بازی در پایان نود دقیقه ستاره جوان بندرخمیر پنج بر یک آرش حاجی آباد را شکست داد. علیرضا خورانکه و مجتبی مرادی هر کدام دو گل و محمد عرفان فرج زاده یک گل برای ستاره جوان بندرخمیر به ثمر رساندند. تک گل تیم آرش حاجی آباد را یوسف باستی زد.

در ورزشگاه تختی بستک دربی این شهر بین تیم های هرنگ جوان و توحید کوهیج برگزار شد که هرنگ جوان با تک گل امیرعلی جلالی پیروز دربی شد. در بندرعباس تیم آبفا در ورزشگاه خانگی خودش از تیم ستاره مکران سیریک میزبانی کرد. این بازی در نیمه اول سه بر صفر به سود آبفا دنبال می شود که تیم سیریک به دلیل اعتراض به داوری بازی را ادامه نداد تا کمیته انضباطی تکلیف نتیجه این دیدار را مشخص کند. امیر حسین فارسی و محمد زیرک گلزنان آبفا در این بازی بودند.

کنعان میناب در ورزشگاه شهرداری با شاهد هشبندی بازی کرد. این بازی در پایان نود دقیقه دو بر صفر به سود کنعان به پایان رسید. علیرضا دستگیر و هادی حیدرنژاد برای کنعان گلزنی کردند. در این هفته تیم های پاس بندرلنگه و ستاره انقلاب رودان استراحت داشتند.

در پایان هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه اول تیم کنعان میناب با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد. آبفا بندرعباس با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم ایستاد. شاهد هشبندی با ۷ امتیاز  و تفاضل گل کمتر در مکان سوم قرار گرفت. ستاره مکران سیریک و ستاره انقلاب رودان با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم شدند. در گروه دوم تیم هرنگ جوان بستک با ۱۰ امتیاز در مکان نخست قرار گرقت.

ستاره جوان بندرخمیر با ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد. پاس بندرلنگه با ۶ امتیاز سوم شد. توحید کوهیج با ۴ امتیاز چهارم و تیم آرش حاجی آباد بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان با حضور ۱۰ تیم در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های توحید کوهیج،  پاس بندرلنگه،  آرش حاجی آباد ، هرنگ جوان بستک و ستاره جوان بندرخمیر با هم رقابت خواهند کرد و در گروه دوم تیم های ستاره انقلاب رودان ، شاهد هشبندی، ستاره مکران سیریک، کنعان میناب و آبفا بندرعباس به  مصاف هم خواهند کرد.

 کنعان میناب و هرنگ جوان قهرمان نیم فصل شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها