از امروز؛

بلیط رفت و برگشت به قشم، 178 هزار تومان شد



بر اساس مصوبه تنظیم بازار هرمزگان ، از امروز مسافران و گردشگران برای سفر به جزیره قشم  مبلغ 89 هزار تومان  و قشموندان 49 هزار تومان  می‌پردازند.این مصوبه از امروز چهاردهم دی ماه جاری اجرایی شد و قیمت بلیط شناورها در مسیر قشم به بندرعباس و بالعکس در حدود 32 درصد افزایش  از 67 هزار و 500 تومان  به 89هزار تومان تغییر پیدا کرد. این رقم برای ساکنان جزیره قشم  با حدود 55 درصد افزایش از 32 هزار تومان به 49 هزار تومان رسید . در این مصوبه آمده است که بلیط  قشموندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بیمارهای خاص  49 هزار تومان است که این افراد بدون محدودیت می‌توانند با شناور  تردد داشته باشند.

افزایش 42 درصدی بلیط  هرمز

بر پایه این مصوبه اهالی جزیره هرمز از امروز برای سفر بین بندرعباس و جزیره خود 19هزار تومان به‌عنوان قیمت بلیت پرداخت می‌کنند و گردشگران و مسافران برای رفتن به این  جزیره 89 هزار تومان می‌پردازند. رقم سابق بلیط برای گردشگران 63 هزار تومان و ساکنین جزیره 13 هزار تومان بود که در حال حاضر مبلغ بلیط ها  به ترتیب حدود 42 درصد و 47درصد افزایش‌یافته است.همچنین اهالی هرمز تحت حمایت کمیته امداد ، بهزیستی و بیماری‌های خاص با پرداخت 19 هزار تومان و بدون محدودیت می‌توانند با شناور تردد داشته باشند.بلیط دانشجویان دانشگاه آزاد هرمز نیز 49 هزار تومان تعیین‌شده است.

بلیط 5 دلاری مسافران خارجی

گفتنی است : در این مصوبه قیدشده است که قشموندان  در هفته یک‌بار و اهالی هرمز هفته ای دو بار حق استفاده از یارانه بلیط سفر دریایی رفت‌وبرگشت  به مبلغ  49 هزار تومان (قشم) و 19 هزار تومان (هرمز) رادارند. هزینه تردد  اتباع و گردشگران خارجی با شناور نیز مانند گذشته حدود 5 دلار محاسبه‌شده است.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها