مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان خبر داد:

استقرار صنایع مهم در فاز جدید شهرک صنعتی میناب



مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک صنعتی میناب گفت: فاز اول شهرک صنعتی میناب مورد استقبال سرمایه گذاران و صنعتگران قرار گرفت و تکمیل شد.  فاز دوم نیز با توجه به درخواست‌های سرمایه گذاران، طراحی و ظرف مدت دو سال زیرساخت‌های آن تامین شد.

به گزارش صبح ساحل، «سید امیر امیری زاد»، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در خصوص جزییات این طرح تشریح کرد: «فاز اول شهرک صنعتی میناب کارخانجات و صنایع مهمی که برخی از آنها اهمیت ملی دارند را در خود جای داده است و انتظار می رود در فاز دوم شهرک نیز صنایع مهمی مستقر شوند. وی افزود: تکمیل زنجیره تولید به عنوان یک رویکرد در احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی مورد توجه است که فاز اول شهرک صنعتی میناب با استقرار زنجیره صنایع تبدیلی کشاورزی و همچنین حلقه‌های تکمیلی تولید میگو و لارو، نمونه موفقی از اجرایی شدن این راهبرد است».

امیری زاد اعتبار راه اندازی فاز ۲ شهرک صنعتی میناب را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد:« پس از از بهره برداری از این شهرک و استقرار صنایع در ۵۸ هکتار اراضی شهرک صنعتی میناب، زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر فراهم خواهد شد.»

در شامگاه چهارشنبه روز گذشته، همزمان با آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک صنعتی میناب، پروژه خط انتقال برق دو مداره شهرک صنعتی نیز به بهره برداری رسید. برای این خط انتقال به طول بیش از ۶ کیلومتر، حدود ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها