شهردار شیراز:

تجهیزات آتش‌نشانی شیراز به روز می‌شود



شهردار شیراز اعلام کرد که در راستای ارتقای سازمان آتش نشانی این کلانشهر، به‌ویژه به‌روزرسانی تجهیزات و خودروها، اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، محمد حسن اسدی در نشست اعضای هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز تاکید کرد: فراهم کردن تجهیزات آتش نشانی امری ضروری و از مهمترین عوامل کاهش خسارت‌های جانی و مالی به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اسدی بیان کرد: با نگاه ویژه‌ای به سازمان خدمات رسان آتش نشانی در راستای ارتقای این سازمان، به‌ویژه به‌روزرسانی تجهیزات و خودروها ، اعتبارات لازم را برای این مجموعه در نظر خواهیم داشت.

شهردار شیراز همچنین در خصوص خرید نردبان آتش نشانی برای پوشش عملیات‌های حساس، با ارسال لایحه دو فوریتی به شورا و ترک تشریفات دستورات لازم را صادر و تسریع در روند مراحل تهیه نردبان آتش نشانی را با توجه به اهمیت موضوع خواستار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در جریان این نشست به تقویت حوزه ایمنی در شهر شیراز اشاره و عنوان کرد: با عنایت به دغدغه‌هایی که در خصوص رفع مشکلات معیشتی آتش نشانان و اهمیت به روز کردن تجهیزات ایمنی در مجموعه آتش نشانی و شهر شیراز وجود دارد در راستای تحقق اهداف و رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

مهدی طاهری، شغل آتش نشانی را فراتر از یک وظیفه، ایثار و از جان گذشتگی عنوان کرد و با قدردانی از این قشر فداکار حمایت خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات این مجموعه اعلام کرد.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز و ناظر شورا در سازمان آتش نشانی نیز با اشاره به این موضوع که باید روحیه ایثار، خدمت جهادی و فداکاری را در سازمان آتش نشانی تقویت کرد تا مجموعه به نقطه مطلوب در خدمت رسانی برسد، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این جلسات بررسی و رفع مسائل نیروی انسانی این سازمان و دریافت واقعیت مشکلات آتش نشانان است که برای تقویت روحیه این عزیزان و بهبود وضعیت معیشت آنان توجه ویژه خواهیم داشت.

غلامرضا غلامی، رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و معاون شهردار شیراز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان آتش نشانی شیراز وضعیت این سازمان را مطلوب عنوان و تصریح کرد: آتش نشانی شیراز در مقایسه با سازمان‌های آتش نشانی کلانشهرهای ایران پیشتاز و زبان زد است و این مهم با تلاش و پشتکار این عزیزان به وقوع پیوسته است.

محدهادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز با اشاره به طرح جامع اطفا حریق شهر شیراز بیان کرد: سازمان آتش نشانی با توجه ویژه به ساختار و سازمان پس از تدوین سند طرح جامع اطفاء حریق کاملا برنامه محور و با چشم انداز ۲۰ ساله برای ارتقای ایمنی برنامه ریزی و اقدام کرده است.

او همچنین در این جلسه با ارائه گزارشی از ساختمان‌های ناایمن شهر شیراز، به برنامه این سازمان برای بررسی و رفع ناایمنی‌ها و جلوگیری از وقوع حوادث غیر قابل جبران تاکید کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها