شهردار شیراز:

طرح پیوند را با هدف شناسایی و رفع نیازهای مردم آغاز کرده‌ایم



شهردار شیراز گفت: طرح پیوند را به منظور پیوند بین مردم و‌ مسوولین آغاز کرده‌ایم تا در راستای رفع نیازهای شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی  با حضور در میز خدمت مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی آزادگان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مسوولین در نظام جمهوری اسلامی ارتباط بدون واسطه و چهره به چهره با مردم است، اظهار کرد: در شهرداری شیراز طرح پیوند را به منظور پیوند مسوولین با مردم در شهرداری مناطق و سایر قسمت‌های آن و همچنین در مکان‌هایی نظیر مساجد و مصلی‌های نماز جمعه آغاز کرده‌ایم که هم نیازها را بشناسیم و هم در راستای رفع نیازهای مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.
 
او با اشاره به ۲.۵ برابر شدن بودجه سال جاری نسبت به سال قبل تصریح کرد: این رقم باعث تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری در بخش‌های مختلف شهری به‌ویژه پروژه‌های خرد و بزرگ مقیاس در عرصه‌های مختلف عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، خدماتی و محرومیت‌زدایی شده است.
 
اسدی با بیان اینکه شهرداری شیراز  تاکنون چندین مرحله افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها را بصورت مستمر داشته، عنوان کرد: پروژه‌های متعددی طی دهه فجر با ارزش چند هزار میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و تقدیم مردم می‌شود.
 
او همچنین با بیان اینکه شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه بوده، خواستار مشارکت شهروندان در اداره و عمران و آبادانی شهر از طریق پرداخت عوارض شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها