شهردار شیراز:

رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد



شهردار شیراز در سومین نشست شورای مدیران شهرداری این کلان‌شهر که با تکریم و معارفه معاونین و مدیران جدید همراه بود، با تصریح بر حرکت هدفمند و با برنامه مدیران در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد.
 
 به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سومین نشست شورای مدیران شهرداری این کلان‌شهر در سومین نشست شورای مدیران شهرداری این کلان‌شهر که با حضور مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر و تکریم و معارفه معاونین و مدیران جدید همراه بود، به بررسی فیزیکی پروژه‌های عمرانی، راهکارهای هم‌افزایی درآمد و مبحث بودجه سال آینده، رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و فرهنگ‌سازی شهری پرداخته شد.

شهردار شیراز در این نشست با تصریح بر حرکت هدفمند و با برنامه مدیران گفت: رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد.

محمدحسن اسدی بابیان اینکه امروز بستر فعالیت در شیراز ازهرجهت مهیا بوده، عنوان کرد: باید از این فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم بهره گیریم.

او با تأکید بر رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار این کلان‌شهر به اقدامات محرومیت‌زدایی در این محلات اشاره و بیان کرد: عملیات محرومیت‌زدایی در اولویت مدیریت شهری است که با تسریع در انجام آن طی چند ماه ابتدایی سال آینده شاهد بهره‌برداری از ۷۷ پروژه در ۴۰ محله شیراز در گام نخست محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

شهردار شیراز پروژه کلان «شیراز؛ شهر فرهنگ شهروندی» را مهم‌ترین مقوله در برنامه مدیریت شهری ذکر و تصریح کرد: این پروژه کلان با همت مدیریت شهری و مشارکت شهروندان میسر می‌شود که معاونت فرهنگی شهرداری باید تلاش خود را در این مسیر انجام دهد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز در این نشست با حضور رئیس شورای اسلامی این کلانشهر به تکریم و معارفه رؤسا و سرپرستان معاونت مالی و اقتصادی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهرداری‌های مناطق ۱۰ و ۱۱، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل نظارت بر خدمات شهری که در روزهای پایانی هفته اخیر منصوب‌شده بودند، پرداخت و خواستار همراهی همه مدیران در خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان شد.

بنابراین گزارش؛ حمیدرضا اسماعیلی، محمدعلی چوبینی، شهرام سبزیان فرد، علی فراشاییان، هادی عیدی پور، حمید کشتکار و سعید معصومی به ترتیب در این سمت‌‌‌ها معارفه و سعید مصفا، مصطفی مشفقیان، سعید معصومی، شهرام سبزیان فرد، محمدهادی قانع، روح‌الله مظفری و حمید کشتکار که پیش‌ازاین در این مسؤولیت‌ها بودند، تکریم شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها