رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش خبرداد:

استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت برای جابجایی مسافران به کیش



رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش از آمادگی ۱۷ همیار ناجی و استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی امامدادی صبح امروز (۲۵ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۷ مجموعه به عنوان همیار ناجی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در عملیات‌های امداد و نجات آماده همکاری با این اداره هستند. 

وی ادامه داد: این ۱۷ همیار ناجی طی امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک اداره بنادر و دریانوردی کیش با ۹ کلوب غواصی و دریایی و هشت شناور دریایی و فراساحل امضا شده تا در مواقع بحرانی همیار این اداره در عملیات امداد و نجات باشند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصد نهادهای امداد و نجات این جزیره در حوادث احتمالی، خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز مانور مشترک جستجو، امداد و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی و هماهنگی در حوادث دریایی جزیره برگزار شد که ۱۲ نهاد از جمله سازمان منطقه آزاد، جمعیت هلال احمر، دریابانی فرماندهی انتظامی، نیروی دریایی سپاه و بندرگاه جزیره مشارکت کردند. 

امامدادی از استقرار ۲۲ فروند لندیگرافت ها (شناورهای خودرو بر) خبرداد و افزود: ۲ شناور مسافری نیز از کشتی‌های تفریحی جزیره با ظرفیت حدود ۴۰۰ صندلی آماده شده که در صورت نیاز به مسافران در مسیرهای کیش به بندر چارک و آفتاب ارایه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: تعداد شناورهای مسافری از ۲ فروند به چهار فروند با یک هزار و ۱۴۰ صندلی افزایش یافته است.

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش خاطرنشان کرد: مسافران برای دریافت نوبت خروج خودروها از جزیره کیش به سامانه نوبت دهی به آدرس www.ticket.kishports.com مراجعه و برای اطلاع از برقراری سفر شناورها با شماره ۰۷۶۴۴۸۸ در ۲۴ ساعت شبانه روز تماس بگیرند.

 

در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۱، سه ملیون و ۹۲۳هزار و ۹۰۶ نفر مسافر و گردشگر از طریق بنادر و اسکله‌های مجاز مسافری و گردشگری به جزایر استان رفت و آمد کردند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها