فوتسال جام رمضان توکهور و هشت بندی

قهرمانان نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان مشخص شدند



پرسپولیس چراغ آباد قهرمان بزرگسالان ،شاهد هشت بندی فاتح فینال‌های نونهالان و نوجوانان جام رمضان توکهور و هشت بندی شدند.


به گزارش صبح ساحل،  با انجام سه فینال در سه رده سنی پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان ۱۴۰۲ توکهور و هشت بندی بسته شد.
در اولین فینال دو تیم سردار دل ها و شاهد در رده سنی  نونهالان به مصاف هم رفتند که تیم  شاهد با برتری چهار بر یک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
در دومین فینال باز هم دو تیم سردار دل ها و شاهد این بار در رده نوجوانان مقابل هم صف آرایی کردند که  این تیم شاهد بود که موفق شد  با نتیجه ۷ بر چهار  عنوان قهرمانی را به دست بیاورد تا فاتح دو عنوان قهرمانی در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان توکهور و هشت بندی لقب بگیرد. 


در سومین فینال  که بسیار مهیج و تماشای برگزار شد.


تیم  پرسپولیس چراغ آباد و موبایل میرزا در رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند و این تیم پرسپولیس بود که از ۹ گل رد و بدل شده در این بازی سهم بیشتری نسبت به موبایل میرزا داشت و با برتری پنج بر چهار  جام قهرمانی را بالای سر برد تا یک جام دیگر را به افتخارات خود اضافه کند.
بهترین های جام با نظر مسئولین برگزاری حسین شبانی در دو رده سنی نوجوانان و نونهالان ، مهران محتاجی مسئول برگزاری مسابقات بزرگسالان و با رای حسن مسلمی رئیس هیات فوتبال توکهور و هشت بندی انتخاب شدند.


در رده بزرگسالان بهترین بازیکن جام مهران محتاجی از موبایل میرزا و بهترین دروازه بان محمد صادق سالاری از  تیم پرسپولیس، در رده سنی نوجوانان عنوان بهترین بازیکن به حسن حاجبی و بهترین دروازه بان  امیرمحمد اسفندیاری هر دو از تیم شاهد و بازیکن  ابوالفضل غلام نژاد بازیکن تیم  سردار دل ها انتخاب شدند.‌


در رده سنی نونهالان جایزه بهترین بازیکن به رسول شیرزادی و عنوان بهترین دروازه بان به محمد امین کمالی از تیم شاهد رسید و ابوالفضل جداوی از تیم  سردار دل ها جایزه بازیکن  اخلاق را به خود اختصاص داد.
اختتامیه مسابقات  با حضور هدایت مظلوم رئیس هیات فوتبال شهرستان میناب ، ذاکریان نسب رئیس کمیته فوتسال میناب و حضور پر شور هواداران علاقمند به فوتسال در سالن ورزشی شهرک هشت بندی برگزار شد.

منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها