کلاهبردار میلیاردی بندرعباس در البرز دستگیر شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فردی که با شیوه فروش خودرو خارجی از شهروندان بندرعباس کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان افزود: پس از مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید خودرو خارجی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی استان قرار گرفت .

وی ادامه داد :پس از بررسی های کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس اگاهی مشخص شد فردی ۴۰ ساله اهل بندرعباس با عملیات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به فروش خودروهای کیا که وجود خارجی نداشتند کرده و به مکان و مقصد نامعلوم متواری شده است.

رییس پلیس استان اشاره به انجام ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری وجه نقد از خریداران توسط این کلاهبردار حرفه ای ، خاطرنشان کرد : با تلاش شبانه‌روزی و همه‌جانبه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، بهره‌گیری از شیوه های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهم متواری در استان البرز شناسایی شد و یک تیم از پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی به محل یادشده رفتند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه کلاهبردار متواری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جاویدان ادامه داد:متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

دستگیری ۲ قاتل در ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از دستگیری ۲قاتل در پرونده های جداگانه طی کمتر از ۲۴ساعت خبر داد.

سرتیپ دوم جاویدان ادامه داد: در یکی از این پرونده ها، پس از درگیری منجر به قتل یک خانم براثر چاقو در محله لب رودخانه واقع در شهرستان میناب و فراری شدن قاتل ،شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این مجرم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) که آلت قتل بود از وی کشف شد و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رییس پلیس هرمزگان ادامه داد: درپرونده ای دیگر، پس از قتل عمد جوانی ۳۵ ساله در منطقه ایسین بندرعباس با ضربه‌های متعدد چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلان، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته این مقام انتظامی با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت و مخفیگاه قاتل فراری بنام «حمیدرضا. م» در استان کرمان شناسایی شد و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان موردنظر اعزام شدند که با همکاری پلیس آگاهی کرمان پس از تعقیب و مراقبت مداوم متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل دلیل آن را مصرف مشروب الکلی اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها