اطلاعیه مهم سایپا درباره خرید و ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه



سایپا یک اطلاعیه جدید صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات فروش‌ فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات واریز وجه برای ادامه فرآیند ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپاچه فروش خودرو را اعلام کرد. شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای سایپا و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا اعلام شد. فروش فوق‌العاده و ثبت‌نام خودروهای سایپا آغاز شد. متقاضیانی که از سوی گروه سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

    برای دومین بار برای متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌ و نوبت تحویل در پاییز ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند، امکان واریز وجه فراهم شده است.

    سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها در اردیبهشت ماه سال جاری، سفارش درخواست خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند و درخواست تحویل خودرو آن‌ها با اولویت پاییز سال ١۴٠٢ تایید و از سوی گروه سایپا روز گذشته (چهارشنبه ٢۴ خرداد ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.»

    سایپا در اطلاعیه خود اعلام کرده است که برای این دست مشتریان مذکور، علاوه بر امکان واریز وجه و ثبت‌نام خودروی اشاره شده در این بخشنامه، امکان واریز وجه برای خودروی کوییکS در قالب طرح پیش‌فروش برای تحویل در هفته چهارم آذر ماه امسال با مبلغ پیش پرداخت ١٣۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان، مطابق جدول زیر فراهم  شده است.

    متقاضیانی حائز شرایط که پیامک واریز وجه در تاریخ ١۴٠٢/٠٣/٢۴ توسط گروه سایپا دریافت کرده‌اند، از روز گذشته برایشان این امکان فراهم شده که با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com، نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام خودروی پیشنهادی اقدام کنند.

    سایپا

    شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت ۱۵۱ با دی لایت و قیمت جدید توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

    متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده، نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

    متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از ساعت ۱۴ روز یکشنبه «۲۱ خرداد ماه 1402» با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کندد.

    شرایط بخشنامه ثبت‌نام خودروی پراید وانت ۱۵۱ سایپا به شرح زیر است:

    ۱- خودروی وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت با مبلغ ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.

    ۲- زمان تحویل خودرو ۶۰ روزه با رنگ سفید است.

    ۳- محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است).

    ۴- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم هستند.

    ۵- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

    ۶- سایر محدودیت های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال می‌گردد.

    ۷- شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

    ۸- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد. 

    گفتنی است، در این طرح فروش آمده که پراید وانت به دی لایت مجهز شده است.

    همچنین در این طرح قیمت این خودرو با مبلغ ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تحویل ۶۰ روزه و بارنگ سفید در نظر گرفته شده است. در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی اعمال می‌شود؛ اما با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی در این مرحله از فروش سایپا لحاظ نمی‌شود.

    برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
    0 / 200
    • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
    • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

    آخرین خبرها