حکم اعدام مجرم متجاوز به عنف دربندرعباس اجرا شد

بسته شدن کارنامه زندگی رباینده دختران



صبح ساحل، حوادث - حکم اعدام يک مجرم متجاوز به عنف در ملا عام ( محله پشت شهر بندرعباس) به اجرا در آمد.اين جوان 25 ساله  به نام ( ح_م) داراي سوابق کيفري، حدود يک سال قبل به جرم تجاوز به عنف ، مشارکت آدم ربايي مسلحانه دستگير و به اعدام محکوم شد تا آنکه حکم مجازات وي  هفته قبل در محله پشت شهر به اجرا درآمد.

در ساعات اوليه  28 مهرماه سال 92 ، 7 نفر دانشجوي دختر که جهت انجام پروژه تحقيقاتي از تهران به بندرعباس آمده بودند در بدو ورود با کرايه کردن خودرويي  به محل استراحتگاه  در چهار راه پگاه رفتند و زماني که وسايلشان را از خودرو پياده و کنار درب محل اقامت شان ايستاده بودند تا وارد محل شونديک دستگاه خودروي پژو 405 نقره اي رنگ با 3 سرنشين ، کنار آنها متوقف شد. سرنشين صندلي عقب  خودرو پياده  و از آنها خواست که سوارخودرو يشان شوند. دانشجويان از اين کار ممانعت کردند و تا آنکه (ح_م) که سرنشين جلو بود به سرعت از خودرو پياده و يکي از دختران را به زور به سمت خودرو کشيد که دختران با فرياد قصد ممانعت را داشتند اما وي دختر را سوار خودرو کرد . دو نفر از دانشجويان که ورزشکار بودند سد راه وي شدند طوري که خودرو حرکت مي کرد و اينها با گرفتن درب و گلاويز شدن با سرنشينان، اجازه حرکت نمي دادند. تا آنکه  يکي از سرنشينان با چاقو يکي از دختران را مجروح کرد و در همين لحظه  گشت پليس  از راه رسيد. ماموران  با تيراندازي  موفق شدند خودرو را متوقف کنند در اين حادثه راننده خودرو به نام (ي_ک) 27 ساله  بر اثر اصابت تيرکشته شد و دو  نفر ديگر مجروح شدند . (ح_م) با آنکه از ناحيه ساعد دست چپ مجروح شده بود از محل متواري شد اما در 11 آبانماه دستگير گرديد.

 اعتراف متهم

 (ح_م)  در بازجويي هاي معترف شد که دو هفته قبل از اين حادثه  با (ي_ک) در محفل مشروب خوري  آشنا شده بود. وي در شب حادثه  به همراه (ي_ک) و جوان ديگري، در محله 22 بهمن مشروبات الکلي مصرف نموده بودند و با خودرو در شهر مي گشتند که در آن ساعات، هنگام دور زدن در بوستان دولت و حرکت در خيابانهاي اطراف ، با ديدن 7 نفر  دختر در چهار راه پگاه نقشه شيطاني خود را  کشيدند. آنها قصد ربودن دختر دانشجو داشتند اما با مقاومت دوستان دختر، از نقشه شان ناکام شدند.

  جنايتي ديگر

 (ح_م)  نيز به جرم ديگري اعتراف کرد که پس از ربايش و تجاوز به يک دختر در بندرعباس با تهديد وي را از شکايت منصرف کرده بود.

دختر جواني به نام( م_ج) ساعات اوليه شب مهرماه 92که با دو نفر از دوستانش حوالي بوستان دولت در حال قدم زده بودند  که متوجه سايه سنگين چند جوان شدند و به سرعت خودرويي را کرايه و به سمت منزل حرکت کردند.( م_ج) بي خبر از آنکه خودروي پژو مذکور در تعقيب وي است از خودرو پياده ودر حالي که به نزديکي  منزل رسيد ناگهان 3 نفر را روبروي خود ديد. آنها وي را به زور سوار خودرو کردند و بعد از سرقت طلاجات او را از خودرو پياده و  سوار بر خودروي پرايد نمودند. متجاوزان ، دختر را که با التماس و گريه از آنها مي خواست رهايش کنند با تهديد و زور به خانه مجرديشان  در محله اسلام آباد بندرعباس بردند و وي را مورد آزار و اذيت قرار دادند.

 تاييد حکم اعدام

رئيس کل دادگستري استان هرمزگان در اين باره گفت: مجرمي که در ملا عام در بندرعباس به دار آويخته شد علاوه بر زناي به عنف ، مرتکب 2 فقره آدم ربايي ، سرقت مسلحانه ، ضرب و جرح و قاچاق مواد مخدر شده بود.حجت الاسلام والمسلمين اکبري افزود:  اين مجرم سابقه دار در سال گذشته پس از ربايش و تجاوز به يک دختر در بندرعباس با تهديد وي را از شکايت منصرف کرده بود .وي ادامه داد:حکم اعدام اين مجرم، پس از بررسي در دادگاه کيفري دادگستري هرمزگان وتاييد ديوان عالي کشور و معاون اول قوه قضاييه در ملاعام در بندرعباس اجراشد.

 اعدام 7 قاچاقچي مواد مخدر در بندرعباس

به گزارش روابط عمومي دادگستري کل هرمزگان، رئيس کل دادگستري استان در خصوص 7 قاچاقچي مواد مخدر در زندان بندرعباس گفت:جرم اين قاچاقچيان قاچاق حدود 2 تن انواع مواد مخدر هرويين ، ترياک ، حشيش و ... بود.

 برخورد قاطع سريع با مجرمان

حجت الاسلام والمسلمين اکبري با اشاره به اينکه سرقت اولين جرم در استان هرمزگان  است افزود: برخورد قاطع سريع و شديد با سارقان و مجرمان در اولويت کاري دستگاه قضايي است.وي در خصوص فرا رسيدن ايام نوروز گفت: در اين ايام  کليه سارقان و مجرمان   از مرخصي محروم هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها