ایلان ماسک:

توییتر در آینده فقط حالت تاریک خواهد داشت



ایلان ماسک اعلام کرد که حالت روشن در توئیتر باقی می‌ماند.

به گزارش صبح ساحل، ایلان ماسک اعلام کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از کاربران توئیتر( ایکس) خواستار نگه‌داشتن حالت روشن شده‌اند، ما هم چنین کاری را انجام می‌دهیم. البته حالت تاریک به حالت پیش‌فرض این شبکه اجتماعی تبدیل می‌شود و گزینه Dim از دسترس خارج خواهد شد.

کسب‌و‌کار‌ها در X باید حداقل ماهانه ۱۰۰۰دلار برای تبلیغات هزینه کنند

توئیتر(X) از برند‌ها می‌خواهد که حداقل ۱۰۰۰ دلار در ماه برای تبلیغات هزینه کنند تا بتوانند وضعیت تأیید شده خود را در این پلتفرم حفظ کنند. 

از ۱۶ مرداد ظاهراً این پلتفرم تیک طلایی برند‌هایی که حداقل ۱۰۰۰ دلار در ۳۰ روز گذشته یا ۶۰۰۰ دلار در ۱۸۰ روز گذشته برای تبلیغات خرج نکرده باشند را حذف خواهد کرد. ایلان ماسک از هزینه تبلیغاتی اعلام شده دفاع کرد.

همچنین پلتفرم X تا آخرین روز از ماه جاری میلادی تخفیف ۵۰ درصدی برای تمام سفارش‌های تبلیغاتی جدید ارائه کرده است تا بتواند از این طریق تبلیغ‌کنندگان بیشتری را جذب کند.

در حالی که برندهای بزرگ‌تر احتمالاً با پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار هزینه‌های تبلیغاتی مشکلی نخواهند داشت، این رویکرد جدید به‌طور بالقوه می‌تواند به کسب‌و‌کارهای کوچک‌تری که هنوز به انعطاف‌مالی دست پیدا نکرده‌اند، آسیب برساند. همچنین این تصمیم ممکن است مانع رشد و دیده شدن کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها