معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری:

عکاسان ثبت کننده بهترین لحظات و خاطره ها هستند



با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس اولین همایش هم‌اندیشی عکاسان محرم به مناسبت روز جهانی عکاس و ثبت لحظه‌ها برگزار شد.

     
به گزارش صبح ساحل،  مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ۲۸ مرداد روز عکاس را به همه هنرمندان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: عکاسان ثبت کننده بهترین لحظات و خاطره ها هستند.
وی افزود: عزاداری در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، مراسم‌ تعزیه، عزاداری‌ در حرم‌های مطهر سیدمظفر (ع)، شاه محمد تقی(ع) ، امام زاده سید کامل(ع)، حسینیه‌ها، مساجد، روضه‌ها و مراسم‌ خانگی، تکیه‌ها، موکب‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، فضاسازی شهری و منازل به مناسبت ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی، اطعام نذری، نماز ظهر عاشورا و شام غریبان از موضوعات بخش عمومی این همایش است که عکاسان‌ می توانند در این حوزه ها عکس ها را تهیه و ارسال نمایند.
مسلم عاشوری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هادی عرب ، شاهرخ جاویدی از مجموعه خانه تعزیه هرمزگان و سایر دست اندرکاران عنوان کرد: هنرمندان و عکاسان استان و شهر بندرعباس می‌توانند آثار خود را در بخش محرم به خانه تعزیه هرمزگان به ارسال نمایند.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها