کلاهبرداری میلیاردی با شیوه فروش خودرو در رودان



 پلیس آگاهی شهرستان رودان فردی که با شیوه فروش متقلبانه خودرو هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و قصد خروج از کشور داشت، شناسایی و دستگیر شد.

   

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (هشتم شهریورماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید خودرو در شهرستان رودان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی به هویت محمدرضا ش با عملیات متقلبانه و جلب اعتماد مشتریان در چندین مرحله اقدام به فروش خودرو به چند نفر کرده و جمعا هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار علی اکبرجاویدان اظهار کرد : با تلاش شبانه‌روزی و همه جانبه توسط ماموران پلیس آگاهی رودان و همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و ضمن شناسایی مخفیگاه وی در بندرعباس، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بابیان این که تاکنون ۲۳ شاکی و مالباخته در خصوص این متهم شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان به شهروندان و مردم قدرشناس استان توصیه کرد: چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع، به پلیس آگاهی استان مراجعه و یا از طریق شماره ۰۷۶۲۱۸۲۵۵۴۳ تماس بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها