معاون عملیات هوانوردی اداره‌کل فرودگاه‌های هرمزگان:

روزانه یک پرواز با ظرفیت حدود ۱۳۰ صندلی بین شهرهای بندرعباس و مشهد انجام می‌شود



معاون عملیات هوانوردی اداره‌کل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: روزانه یک پرواز رفت و برگشت با ظرفیت حدود ۱۳۰ صندلی بین شهرهای بندرعباس و مشهد انجام می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا آزادی»، معاون عملیات هوانوردی اداره‌کل فرودگاه‌های هرمزگان  با اشاره به اینکه ۱۳۰ صندلی پروازی برای رفت و ۱۳۰ صندلی پروازی برای برگشت در این مسیر وجود دارد، گفت: البته میزان تقاضا بیشتر از ظرفیت موجود است.

وی ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به عبارتی روزانه یک پرواز رفت و یک پرواز برگشت به مشهد دارد که توسط شرکت هواپیمایی سپهران انجام می‌شود.

معاون عملیات هوانوردی اداره‌کل فرودگاه‌های هرمزگان اضافه کرد: پیگیر افزایش تعداد پروازها در این مسیر هستیم تا بتوان به نیاز مردم پاسخ داد و مقداری از مشکلات آنان در زمینه انجام سفرها را کاست و از این موضوع هم استقبال می‌کنیم.

آزادی بیان کرد: همزمانی با روزهای پایانی شهریورماه جاری به مناسبت‌ آیین‌های مذهبی پایان ماه صفر نیز از سویی موجب افزایش بیشتر تقاضا در مسیر بندرعباس به مشهد و برعکس شده است.

وی گفت: هم‌اکنون تقاضا و نیاز پروازی مردم از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به مقاصد پروازی دیگر شهرهای کشور نیز به نسبت بالا بوده و در مسیرهایی همچون یزد، رشت، تبریز و کرمانشاه نیز این مساله احساس می‌شود.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها