مدیرکل کمیته امداد هرمزگان؛

جمع‌آوری ۷۰ درصد صدقه مردم با روش‌های الکترونیکی



مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از جمع آوری ۷۰ درصد صدقه مردم و خیران هرمزگانی از طریق روش‌های نوین الکترونیکی خبر داد.

                                             

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره، گفت: بر اساس آمارها از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون مردم و خیرین استان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کردند که از این میزان ۷ میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی جمع آوری شده است.

باسره با بیان اینکه ۷۰ درصد صدقه مردم و خیرین هرمزگانی از طریق روش‌های الکترونیکی جمع آوری شده، افزود: این روش‌های الکترونیکی شامل کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷*، کیو آر (QR) کد، دستگاه‌های پوز همراه همکاران مسئول امور خیرین و مستقر در نانوایی‌ها، واریز به کارت‌های مجازی مربوط به کمیته امداد در سطح شهرستان‌ها بوده است.

این مقام مسئول با تشویق مردم و تاکید بر پرداخت صدقه از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی با هدف تسریع در امر کمک رسانی و ارایه خدمات به نیازمندان، اظهار کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه‌های مختلف و متنوعی از جمله کمک به احداث یا تعمیر مسکن نیازمندان، کمک به هزینه‌های درمانی بیماران صعب العلاج و نیازمند نگهداری، کمک هزینه تحصیلی و خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، تامین جهیزیه زوج‌های جوان، کمک به تامین لوازم ضروری زندگی و کمک‌های موردی و ضروری نیازمندان هزینه شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها