باخت نزدیک جوانان بسکتبال ایران مقابل ترکیه



تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت بین‌المللی کاله‌کاپ مقابل ترکیه تن به شکست داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در ادامه نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بسکتبال کاله‌کاپ عصر امروز (یک‌شنبه - ۱۷ تیر ۱۴۰۳)، تیم جوانان ایران در دومین (آخرین) بازی خود از این رقابت‌ها، با نتیجه نزدیک ۹۶ - ۹۳ مقابل تیم ترکیه شکست خورد.

شاگردان سرجان یووانوویچ در این دیدار نیز شروع خوبی نداشتند و کوارترهای اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۶-۱۳ و ۲۱-۱۷ واگذار کردند تا در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴۷ - ۳۰ بازنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم اما این تیم ایران بود که با دفاع تمام زمین، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و ۱۱-۲۹ برنده کوارتر سوم شد تا ضمن جبران اختلاف ۱۷ امتیازی،‌ یک امتیاز نیز از حریف پیش بیفتد. در کوارتر چهارم اما ترکیه ۲۱۰-۲۰ پیروز شد تا دو تیم با تساوی ۸۰ - ۸۰ به وقت اضافه اول بروند.

۵ دقیقه وقت اضافه اول نیز با تساوی ۹ - ۹ دو تیم به پایان رسید تا این دیدار جذاب به وقت اضافه دوم بکشد. در وقت اضافه دوم این تیم ترکیه بود که ۷ - ۴ به برتری رسید تا برنده این دیدار نزدیک شود.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های زیر ۱۸ سال روسیه، ترکیه و ایران به میزبانی سالن بسکتبال آزادی در حال برگزاری است و تیم‌ها به صورت دوره‌ای (هر تیم دو بازی) به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم بسکتبال ایران در بازی نخست خود نیز که روز گذشته (شنبه - ۱۶ تیر ۱۴۰۳) برگزار شد، با نتیجه ۶۵ - ۸۱ مقابل روسیه شکست خورده بود.

آخرین بازی این تورنمنت سه‌جانبه نیز فردا (دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳) میان تیم‌های ترکیه و روسیه برگزار خواهد شد که برنده آن مسابقه، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را ازآن خود می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها