کشف انبار ۱۴۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در قشم



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۴۵ میلیارد ریال لوازم بهداشتی و آرایشی و انواع کالای قاچاق از یک انبار در شهرستان قشم خبر داد.                                                   

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در محلات مختلف این شهرستان یک انبار و محل دپو انواع کالاهای قاچاق را در شهر درگهان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

                       

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی شهرستان با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، تعداد هزار و ۶۶۶ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، هزار و ۶۵۵ جفت انواع کفش خارجی، ۴ هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم جانبی گوشی، ۱۹۰ دستگاه چراغ قوه دستی کوچک، ۱۸۰ عدد طعمه مخصوص قلاب ماهیگیری، ۳۰ قوطی یک لیتری روغن مارکbmw ، تعداد ۲۰۰ دست پاسور، تعداد هزار عدد گیره مخصوص چوب لباسی، ۸۹ دستگاه انواع ماشین ریش تراش و تعداد ۱۰ هزار و ۳۸۰ ثوب انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه کشف و ضبط کردند.


این مقام انتظامی استان ارزش تقریبی این محموله‌های قاچاق کشف شده از این انبار را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها