نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد:

باید تبعیض و رشوه را از ریشه قطع کرد



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و جان باختن سرنشینان هواپیمای مسافربری پرواز تهران-یاسوج، گفت: باید به گلایه شهروندان توجه کرد، مردم فقر را تحمل می کنند

اما تبعیض برای شان غیرقابل تحمل است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به موضوع برقراری عدالت توجه ویژه کرد.

به گزارش خبر نگار ما،آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع فعالین فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر در استان هرمزگان با بیان اینکه دهه فجر دهه عزت و کرامت و دهه همه عظمت ها است، افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بی زمینه نیست.وی با بیان اینکه گاهی می خواهیم بدون کار و فعالیت به نتیجه برسیم که این امر امکان پذیر نیست، تصریح کرد: بدون کار، رفاه حاصل نمی شود پس باید بدانیم اگر صدا و سیما و رسانه ها مردم را در جریان گذشته و حال قرار ندهند، مردم به آگاهی نمی رسند.آیت‌اله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه مردم باید آگاهی کامل داشته و در آن مسیر حرکت کنند، خاطرنشان کرد: باید از زحمتکشانی که در خط مقدم تبلیغات هستند، تقدیر شود.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه رضا شاه کسی که نه ورودش نه خروجش از حکومت به دست خودش نبود به دنبال از بین بردن اسلام در کشورمان بود، اضافه کرد: کشف حجاب با زور و برداشتن عمامه ها نمونه دیگری از اقدامات رضا شاه بود که هیچگاه از اذهان ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نظام ولایت فقیه که پاکترین نظام است را ایجاد کرد که در راس آن فقیهی عادل قرار دارد، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی جریان فاسد طاغوت را برای همیشه از کشور خارج کرد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه تبعیض و رشوه را باید از ریشه قطع کرد، تصریح کرد: تنها علت سقوط حکومت ها رشوه است و هرجا رشوه بیاید قانون از آنجا می گریزد.

وی با اشاره به اینکه باید ریشه یابی شود در چه قسمتی از ادارات مشکل است، اضافه کرد: ساخت بازار ماهی فروشان بندرعباس در جوار ساحل عین بی قانونی و خلاف قانون است که باید نسبت به آن برخورد جدی شود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: باید به گلایه شهروندان توجه کرد، مردم فقر را تحمل می کنند اما تبعیض برای شان غیرقابل تحمل است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به موضوع عدالت توجه کرد.

وی با بیان اینکه ملت مان با خرد و دانا هستند، افزود: همواره در خطبه هایم به این موارد اشاره می کنم و باید همگی ورود جدی داشته و ترسی از کسی جز خدا نداشته باشیم و حرف هایمان که با مصلحت نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است را بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: اگر بنده صحبت ها را بیان کنم، رسانه ها منعکس کنند آن زمان شاهد اقدامات موثرتری خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حرف دل و عظیم و پاک است پس باید در حفظ آن کوشا باشیم و از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها