مدیر کل تامین اجتماعی استان از کارخانه سیمان هرمزگان بازدید به عمل آورد



صبح ساحل ، اجتماعی - حسین تشکر//به مناسبت هفته تامین اجتماعی حیدری بلوکی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان، به همراه معاونین و رئیس شعبه شهر بندرخمیر طی بازدیدی از سیمان هرمزگان،نشست صمیمانه ای با مدیر عامل این شرکت برگزار کردند . 

در این دیدار دکتر باشتی ضمن تبریک آغاز هفته تامین اجتماعی ،از همکاری صمیمانه بین شرکت سیمان هرمزگان و سازمان تامین اجتماعی استان و شهرستان اظهار خرسندی نمودند . 

حیدری بلوکی مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای دکتر باشتی اظهار داشت: در هفته تامین اجتماعی بازدیدهایی از صنایع بزرگ استان انجام خواهیم داد که کارخانه سیمان هرمزگان به عنوان یکی از قطب های صنعتی غرب استان،در اولیت این بازدیدها قرار گرفته است. وی همچنین در بخشی از سخنان خود در خصوص پیگیری روند پرونده های سخت و زیان آور پرسنل کارخانه  که در آستانه بازنشستگی قرار دارند اظهار داشت: با توجه به ماهیت کار تولید و شرایط محیطی کارخانه سیمان هرمزگان،پرسنل این کارخانه در شرایطی قرار دارند که مطابق قانون،»سخت و زیان آور»تعریف شده و این سازمان تلاش خود را برای رفع موانع موجود در پرونده بازنشستگی ایشان انجام خواهد داد. در پایان این نشست نیز تندیسی از طرف مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به دکتر باشتی اهدا شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها