دانشگاه آزاد اسلامی پشتیبان علمی توسعه هرمزگان باشد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از خبرگذاری فارس،فریدون همتی شامگاه سه شنبه در نشست با روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند محور توسعه شهرستان‌های هرمزگان بر مبنای کار علمی باشد.

وی ادامه داد: باید ماموریت‌های تخصصی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان متناسب با ظرفیت هر کدام از شهرستان‌ها جهت توسعه تعریف شود.

استاندار هرمزگان افزود: با این کار می‌توانیم جهش‌های خوب و تحولات بزرگی را در استان هرمزگان در عرصه‌های مختلف رقم بزنیم و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

همتی بیان کرد: این کار باید به شکل ساختارمند و در قالب تفاهم‌نامه‌ای توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هر کدام از شهرستان‌های استان هرمزگان اجرایی شود و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت آن شهرستان گام بردارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان سرشار از ظرفیت‌های متنوع برای توسعه است و دانشگاه آزاد اسلامی که در تمامی مناطق این استان حضور دارد، می‌تواند پشتیبانی علمی از توسعه استان را انجام دهد.

وی اظهار داشت: با به کارگیری ابتکارات و ایده‌های دانشگاهیان شاهد تحولات بزرگ در راستای توسعه هر چه بیشتر استان هرمزگان خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها