هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی هرمزگان مانع ایجاد چالش جدی دراستان شد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان با اشاره به اغتشاش‌های ایجاد شده پس از اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: هوشیاری نیروهای اطلاعاتی، نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی و همکاری مردم هرمزگان در زمانی که بسیاری از نقاط کشور دچار چالش و مساله شده بود موجب شد این استان با آرامش خود را حفظ کند.

رییس شورای تامین هرمزگان ادامه داد: در برخی مناطق نطفه‌های حرکت‌های ضد امنیتی شکل گرفت حتی احتمال ایجاد درگیری شدید در بندرلنگه و اشغال فرمانداری آن هم وجود داشت که به موقع خنثی شد.

وی اضافه کرد: چند مرتبه هم در بندرعباس چنین تحرک هایی در حال شکل گیری بود که به موقع با آن برخورد لازم انجام شد و در سایر شهرستان ها مانند حاجی آباد، قشم، کیش و سایر نقاط هم به همین برخورد لازم انجام گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: ظرفیت ایجاد مساله و آشوب به دلیل وجود نیروهای مساله‌دار و برخی غیربومی که در هرمزگان حضور دارند وجود داشت که با مدیریت خوب انجام شده اجازه وارد آمدن خسارت به هیچ واحدی داده نشد.

همتی بیان داشت: مردم هرمزگان از حفظ آرامش استان خوشحال هستند و مسوولان هم به کارهای جاری و توسعه‌ای خود را ادامه دادند و با اطمینان خاطر به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی و انتظامی در روز جمعه و شنبه در سایر شهرهای این استان حضور یافتم.

وی اشاره کرد: این موجب شده بود بسیاری بگویند باید در اتاق فرمان باشید.

رییس ستاد تنظیم بازار هرمزگان خطاب به اعضا این ستاد گفت: همانگونه که نیروهای مسوول امنیت به خوبی وظیفه خود را در حفظ نظم و امنیت استان انجام دادند شما نیز باید در زمینه نظارت و کنترل بازار موفق عمل کنید.

همتی اظهار داشت: هر اندازه این نظارت ها به موقع، دقیق با برنامه، همکاری و هماهنگی خوب بین مجموعه‌ها انجام شود در کنترل بازار و کسب رضایت هم موفق‌تر خواهیم شد.

وی اشاره کرد: اعضا ستاد تنظیم بازار هرمزگان از طریق رسانه‌ها با مردم سخن بگویند و همچنین باید ظرفیت مردم را برای کنترل و نظارت بر قیمت کالاها بکارگرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها