عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور:

مینی گلف را به دانش آموزان و خانواده‌های آنها معرفی کرده ایم



تفاهم نامه همکاری بین هیات گلف هرمزگان و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان به امضای دو طرف رسید.

به گزارش صبح ساحل، بیژن شبانکاره گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش به واسطه تجربه و تخصص مورد توجه هیات گلف استان قرار داشت به طوری که در نخستین روزهای شروع به کار خانواده گلف در استان با برگزاری جلسات و نشست های رسمی و غیر رسمی سعی داشتیم از توانایی های این معاونت در توسعه ورزش های انفرادی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد این مجموعه، ما بر خلاف برخی از هیات ها که به سمت تبلیغات خیابانی پر هزینه روی آوردند که  به صورت پایلوت تعدادی از مدارس در مناطق مختلف را به پیشنهاد معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزیدیم و ورزش مینی گلف را به دانش آموزان و خانواده های آن ها معرفی کردیم و به دلیل حضور پر رنگ دانش آموزان بازخورد مثبتی را شاهد بودیم. رئیس هیات گلف هرمزگان افزود: در ادامه تلاش ها برای توسعه ورزش گلف برآن شدیم تا با انعقاد تفاهمنامه ای دو طرفه هم به توسعه ورزش دانش آموزی کمک کنیم و هم از ظرفیت دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش در راستای ایجاد مجموعه ای از ورزشکاران سازمان یافته در استان استفاده نماییم. عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور با بیان این که همکاری ها دو جانبه می باشد ما نیز به عنوان متولی این ورزش در استان بنا به اقتضای امکانات با آموزش و پرورش همکاری خواهیم کرد و با برگزاری کلاس های مربیگری، داوری و... برای دبیران ورزش در مناطق مختلف استان با توجه به درصد علاقه مندان به این ورزش  و به پیشنهاد معاونت تربیت بدنی به توافق های خود پایبند می مانیم.شبانکاره در پایان ضمن ارائه گزارش عملکرد این هیات از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش تقدیر کرد.باقری نیز تصریح کرد: آموزش و پرورش علاوه بر این که یک مجموعه پویا، جوان و کارآمد است، مورد توجه و اعتماد خانواده ها نیز می باشد و در صورتی که در این مجموعه فعالیت های فردی یا تجمعی انجام شود با مقاومت خانواده ها رو به رو نمی شویم و بالعکس حمایت آن ها را نیز در کنار خود خواهیم داشت.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: ما با هیات گلف استان هرمزگان تفاهمنامه همکاری منعقد کردیم به دلیل این که شاهد تلاش ها و کوشش های این دوستان بودیم و مشاهده کردیم چگونه با دست خالی و بدون هیچ پشتوانه مالی به این جایگاه رسیدند به گونه ای که جایگاه استان را در ورزش مینی گلف ۹ پله ارتقاع دادند.وی بیان داشت: همکاران ما تلاش می کنند ورزش دانش آموزی را توسعه بخشند و همچنین سالم سازی افراد جامعه. این مقام مسئول تصریح کرد: یقینا هیات گلف برای سالم سازی جامعه و کمک به نسل نوجوان از کسی پوشیده نیست و ما نیز از این اقدام خانواده گلف استقبال می کنیم.
باقری درپایان بیان داشت: ما با کسانی همکاری می کنیم که برنامه داشته باشند و هیات گلف نیز با توجه به بکارگیری نیروهای متخصص در حوزه های تخصصی خود نشان داد با برنامه است به همین جهت ما نیز در حد توان و در چهارچوب اختیارات تلاش خود را انجام می دهیم تا به جامعه سالم دست یابیم.

مینی گلف را به دانش آموزان و خانواده‌های آنها معرفی کرده ایم


 
 رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس  :
از هیات گلف انتظار داریم دربرگزاری دوره ها در کنار ما باشد

رئیس هیات گلف هرمزگان با رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس دیدار کرد.‌
در این جلسه که با حضور دبیر هیات گلف استان هرمزگان برگزار شد بيژن شبانکاره گفت: ما تمایل داریم جهت سالم سازی جامعه و افزایش تحرک در بین جوانان با مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه ها تعامل داشته باشیم و از ظرفیت های این مجموعه ها استفاده نماییم. وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به دلیل دارا بودن ظرفیت های بالقوه می تواند در ورزش حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد کما این که در برخی رشته ها سرآمد است و ما امیدواریم تعامل و همکاری بین هیات گلف استان و دانشگاه آزاد نیز منشا یک تحول جدید در حوزه سلامت دانشجویان باشد. احسان کامرانی نیز در این جلسه بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس این توانایی را دارد که با در اختیار قرار دادن امکانات و ظرفیت های علمی خود به ارتقاع ورزش گلف در استان و افزایش سطح سلامت جوانان کمک کند.
وی  گفت: همکاری های میان دانشگاه آزاد و هیات گلف استان هرمزگان ادامه دار و موثر خواهد بود و متقابلا از هیات گلف نیز انتظار داریم در حوزه های آموزش و برگزاری دوره ها همکاری لازم را با دانشگاه داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها