کمپین اعتراضی هنرمندان میناب به انتخاب نشدن این شهرستان به عنوان شهرخلاق



به گزازش صبح ساحل، جمعی از هنرمندان و شهروندان مینابی در پی اعتراض به انتخاب نشدن میناب به عنوان شهر خلاق در حوزه فرهنگ و هنر در هرمزگان با راه اندازی کمپین، اعتراض خود را نسبت به مسئولان اعلام کردند.

این پویش در پی انتخاب نشدن شهرستان  میناب به عنوان شهر خلاق در حوزه فرهنگ و هنر و بی توجهی به زیرساخت های لازم راه اندازی شده است.

چند روز پیش مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از انتخاب هفت شهر هرمزگان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر خبر داده‌بود.

رضا کمالی زرکانی در گفتگو با خبرنگاران گفته‌بود: شهرستان های بندر خمیر و بندرکنگ بعنوان شهر خلاق موسیقی، سیریک بعنوان شهر خلاق مد و لباس، بندرعباس بعنوان شهر خلاق سینما و نمایش، پارسیان و بستک به عنوان شهر خلاق تجسمی، بندرکنگ به عنوان شهر خلاق صنایع دستی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند.

وی افزود: بر اساس دستور العمل  اعلام شده با همکاری هنرمندان و شهرداری ها، ظرفیت های فرهنگی هنری هر شهرستان با توجه به زیرساخت های موجود و چشم انداز آینده مشخص و در قالب یک طرح منسجم به وزارت متبوع اعلام شد که هفت شهرستان هرمزگان بعنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر انتخاب شدند که هرمزگان در بین استان های کشور جزء بیشترین شهرهای خلاق میباشد.

این هنرمندان هم‌چنین به عدم راه اندازی پردیس سینمایی و پلاتو تئاتر در میناب که مسئولان وعده آن را داده بودند اعتراض کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها