فرماندار بندرعباس:

لایه‌روبی خورها برای جلوگیری از آب‌گرفتگی/ محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد



جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان به ریاست «عزیزاله کناری»، فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.  فرماندار بندرعباس گفت: همچنان لازم است که همگی با طرح محدودیت کرونایی همکاری و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
فرماندار بندرعباس در این جلسه با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی گفت: مسیرهایی که در هنگام بارندگی دچار آب گرفتگی خواهد شد و رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل می کنند شناسایی و نسبت به بازگشایی مسیرهایی با احداث کانال جهت انتقال آب های سطحی به خورهای مجاور اقدام شود.
وی در ادامه افزود: کلیه دستگاه های مرتبط بازدیدی از میدان باهنر و میدان سایت واقع در جاده اسکله شهید باهنر را داشته باشند و پس از بررسی و تصمیم گیری با توجه به طرح پیشنهادی شهرداری بندرعباس برای جلوگیری از آبگرفتگی با حفر کانال و لایه روبی خورها این معضل را تا قبل از شروع بارندگی ها رفع نمایند.
وی گفت: برابر ارزیابی مرکز بهداشت، دفاتر پیشخوان ، پلیس + ۱۰ و جایگاه عرضه سوخت کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند که ضمن ارسال تذکر کتبی به این مراکز، انتظار اصلاح و ارتقاء در ارزیابی های بعدی را داریم. و کلیه اماکن صنفی که فاقد مجور هستند باید نسبت به اخذ پروانه فعالیت خود اقدام نمایند در غیر این صورت تعطیل خواهد شد. 
کناری افزود: شهرداری ظرف هفته جاری نسبت به ساماندهی فعالیت عرضه کنندگان حیوانات و پرندگان در کوچه کارگزاری بندرعباس با تعریف محلی در بیرون شهر برای این منظور اقدام نماید و در صورت لزوم، انتظامی و بهداشت نیز همکاری خواهند نمود و با توجه به شرایط آب و هوایی و حضور همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی مردم در سواحل و بوستان‌ها، گندزدایی صندلی ها و اماکن ساحل بطور روزانه انجام شود.
 این مقام مسئول عنوان کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان با همت بسیج و مرکزبهداشت و داوطلبان ذیربط به شیوه محله ای و خانواده محور در سطح مناطق مختلف شهرستان در حال انجام است.
عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد و اصناف و صنعت، معدن و تجارت نیز بازدید های خود را از کسبه شهرستان بطور مکرر داشته باشند.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها