فوتسال المپیاد تامین اجتماعی کشور

 تامین اجتماعی هرمزگان نایب قهرمان شد



 تیم فوتسال تامین اجتماعی هرمزگان عنوان نایب قهرمانی مسابقات المپیاد تامین اجتماعی کشور را از آن خودش کرد.

 

به گزارش صبح ساحل،  شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد تامین اجتماعی کشور  با حضور ۳۷ تیم در پنج گروه پنج تيّمی و  سه گروه جهار تيّمی به میزبانی مازندران برگزار شد. تیم تامین اجتماعی هرمزگان که در دوره قبلی عنوان سومی را کسب کرده بود در این دوره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. در این دوره از رقابت‌ها تیم تامین اجتماعی با تیم های تهران ، گيلان ، مركزی و اردبيل هم گروه بود. تامین اجتماعی هرمزگان شش بر دو تهران را شکست داد.

نماینده هرمزگان در بازی مقابل گیلان سه بر دو شکست خورد. هرمزگان چهار بر دو استان مرکزی را برد. تامین اجتماعی هرمزگان چهار بر یک اردبيل را شکست داد.

مقابل البرز دو بر یک به برتری دست یافت. گلستان را با شش گل از پیش رو برداشت. در بازی نیمه نهایی تامین اجتماعی هرمزگان چهار بر یک قزوین را از پیش رو برداشت تا فینالیست شود. در بازی فینال شاگردان محمد بدکی پور در مقابل خوزستان صف آرایی کردند اما به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا نایب قهرمان این مسابقات شوند. بازیکنان و کادر فنی تیم تامین اجتماعی هنگام ورود به بندرعباس انتظار داشتند همان گونه که مسوولان  از تیم های دیگر که برای هرمزگان افتخار آفرینی می کنند از آن ها هم استقبال می شد زیرا این تیم هم موفق شده بود نام هرمزگان را در ورزش کشور سربلند کند.

كادر فنی تیم تامین اجتماعی هرمزگان را محمد بدكی پور سرمربی ، سرپرست حسين تنی، مدير تيم شهاب پاليزان و بازیکنان تیم را  محمدرضا جمشيدی، هادی بای، وحيد هاشمی پور ، وحيد قاسمی ، آزش هاشمی پور ، علی غلام باغی، رضا صفری زاده ، محمد رنجبر ، محمد اسفندياری ، فرشيد رحيمی، جلال قريشی، آرمان پور ميرزا ، صابر رضايی،  حسين سرلک و سعيد كهالی پور تشکیل می دادند.

  

 تامین اجتماعی هرمزگان نایب قهرمان شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها