باحضور رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای

مجمع انتحاباتی رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوان هرمزگان برگزار شد



ریئس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی  هرمزگان انتخاب شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  ریئس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان هرمزگان  با برگزاری مجمع انتخاباتی  این هیات انتخاب شد. مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان هرمزگان با حضور مهر علی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای ، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، روزبه زابلی پور  معاون  ورزشی و اعضا مجمع در سالن جلسات  اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و جواد کوه کار برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان هرمزگان انتخاب شد.
جواد کوه کار تنها نامزد کسب ریاست هیات بود که با۲۰ رای اعضای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیات ورزش های زورخانه ای وپهلوانی انتخاب شد.
در این مجمع هم‌چنین اعضای هیئت رئیسه نیز با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان هرمزگان  انتخاب شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان  هرمزگان در این مجمع گفت: راه اندازی ورزش‌خانه پهلوانی در شهرستان های استان هرمزگان یکی از مهم ترین برنامه ها برای هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی است.
وی بیان داشت: با آماده سازی یک زورخانه طی دو ماه آینده در بندرعباس مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
ریئس فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی گفت: برای توسعه ورزش زورخانه ای و پهلوانی با آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا کرده ایم تا از ظرفیت دانش آموزان مدارس برای توسعه این ورزش استفاده شود.
مهرعلی باران چشمه بیان کرد:  ورزش زورخانه ای و پهلوانی از دیرباز با فرهنگ، اخلاق و اداب مردم ایران عجین شده است و برای همین هم به فکر توسعه آن در زمینه های مختلف هستیم.
باران چشمه، با استفاده از ظرفیت تمامی صاحب نظران این رشته اصیل، برای توسعه آن اقدام خواهیم کرد.
وی افزود: ورزش پهلوانی در استان هرمزگان فعالیت خوبی داشته است که نیازمند همیاری و همدلی تمامی عوامل برای پیشرفت این رشته است. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها