لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

بانوان فولاد هرمزگان به صدرنشینی خود ادامه دادند



بانوان هرمزگانی در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به چهارمین برد خود دست یافتند. 

 


به گزارش صبح ساحل، هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که طی آن  فولاد هرمزگان چهارمین پیروزی خود را تجربه کردند تا صدرنشین باقی بماند.
سنگ آهن بافق نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد، و سپاهان هم شکست هفته گذشته خود را جبران کرد و شهدای رزکان البرز  ۳۲ بر ۲۹ نفت و گاز گچساران را شکست داد.
تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در هفته چهارم لیگ برتر کشور برابر شهید چمران لارستان به برتری رسید.
بازی تیم های شهید چمران لارستان و فولاد هرمزگان در نیمه نخست ۱۶-۱۶ به پایان رسید اما فولاد در ادامه توانست نبض بازی را در دست بگیرد و در نهایت با نتیجه ۳۵ بر ۳۳ چهارمین پیروزی خود را ثبت کند .
شاگردان مینا خنفری در تیم فولاد هرمزگان با نتیجه نزدیک ۳۵بر۳۳ از سد میزبان خود تیم شهید چمران لارستان عبور کردند. با این نتیجه نماینده استان با چهار برد پیاپی و کسب ۸ امتیاز در صدر جدول ۸ تیمی باقی ماند.  در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان فولاد هرمزگان ۸ امتیازی و صدرنشین است.  زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق ۶ امتیازی و به دلیل امتیاز بازی رو در رو در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.
شهدای رزکان البرز با ۴ امتیاز و تفاضل ۱۰ و سپاهان با همین امتیاز و تفاضل گل ۹ در رده های پنجم و ششم قرار دارند، گچساران با ۲ امتیاز و سنندج و شهید چمران لارستان بدون امتیاز در رده های ششم تا هشتم جای دارند.
تمامی بازی های هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان با نام و یاد  "شهدای بیمارستان غزه" نام گذاری شده بود و بازیکنان و عوامل اجرايی   پیش از آغاز بازی های  به احترام شهدای وقایع اخیر سرزمین فلسطین اشغالی یک دقیقه سکوت کردند. گفتنی است هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان ۵ آبان برگزار می شود و بانوان هرمزگانی در سالن فجر بندرعباس از نماینده سنندج میزبانی می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها