کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک زیر بار سیب زمینی در میناب



فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف 60 کیلو تریاک جاسازی شده در زیر بار سیب زمینی ازیک خودرو خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی شهرستان میناب روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور میناب به بندرعباس به یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار سیب زمینی مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی خودرو را متوقف و به داخل یگان انتقال و در بازرسی دقیق از خودرو مورد نظر مقدار 60 کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر بار سیب زمینی جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان این که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله ادامه دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت های مهم پلیس، مبارزه با  قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها