تحویل ۶ هزار خودروی چانگان تا ماه آینده به مشتریان



معاون فروش خودروسازی سایپا از تحویل تمامی ۶ هزار خودروی چانگان به مشتریان از ماه آینده خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، آقاطاهریان معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در برنامه رونمایی از خودرو شاهین پلاس اتوماتیک گفت: این پروژه از سال ۱۴۰۱ استارت خورد و برنامه داریم ۳ هزار دستگاه از این خودرو اتوماتیک تولید و وارد بازار شود.

او بیان کرد: محصول شاهین پلاس اتوماتیک جزء خودروهای فاخر کشور به حساب می‌آید به طوری که از نظر ایمنی دارای کیفیت منحصر به فرد است، قیمت پس از تایید سازمان حمایت مشخص و پیش‌فروش آن آغاز خواهد شد.

آقاطاهریان بیان کرد: ما علاقه‌ای به افزایش قیمت در بازار نداریم و مقید به قیمت سازمان حمایت هستیم، متاسفانه قیمت بازار و کارخانه اجازه ورود خریدار واقعی را نمی‌دهد و در این خصوص سازمان حمایت باید ورود کند.

او در خصوص اظهارات معاون وزیر صمت مبنی بر افزایش بدون اطلاع برخی از محصولات خودروسازان سایپا و ایران‌خودرو افزود: ایشان گفته بودند که ما در حال بررسی قیمت‌ها هستیم و چیزی مبنی بر خلاف افزایش قیمت مشاهده نکرده ایم اما به طور کلی صورت مالی قیمت‌ها را به سازمان حمایت ارائه کرده‌ایم و در حال بررسی موضوع هستند.

معاون فروش سایپا افزود:۶ هزار دستگاه خودروی چانگان در گمرک بوده و برای ورود به بازار باید استاندارد نهایی را انجام دهند ،در حال حاضر از این رقم ۱۲۰۰ خودرو روز گذشته وارد پارکینگ سایپا شد و قرار است مابقی خودروها هم به دست مشتریان برسد.

به گفته آقاطاهریان، تولید انبوه خودروی آریا از دی ماه امسال آغاز خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها