آخرین وضعیت ایرانی‌های بازمانده در عربستان؛ ۲ نفر در زندان و ۲ نفر در بیمارستان



معاون سازمان حج و زیارت گفت: ۴ ایرانی از مجموع حاجی‌ها هنوز در عربستان هستند؛ دو نفر از آنها زندانی شده‌اند، که عربستان برای آزادی آنها قول مساعد داده است و دو نفر دیگر هم در بیمارستان بستری شده‌اند.

  

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، غلام‌رضا رضایی درباره آخرین وضعیت زائران ایرانی بازمانده در عربستان، توضیح داد: دو زائر ایرانی همچنان در عربستان زندانی هستند. با آنها در تماس هستیم و پیگیری‌ها از سوی سفارت، کنسولگری و نمایندگی حج و زیارت ایران در عربستان درحال انجام است و عربستان نیز قول مساعد داده که آنها بزودی آزاد شوند و روند قضایی نیز در حال پگیری است.

او درباره دو زائری که در بیمارستان‌های عربستان بستری شده‌اند، گفت: این دو زائر به تشخیص پزشکان شرایط بازگشت به کشور را نداشتند و هر زمان که شرایط پایداری پیدا کنند و پزشکان اجازه دهند بلافاصله به ایران منتقل می‌شوند، ولی درحال حاضر آنها به لحاظ جسمی شرایط انتقال به ایران را ندارند و تحت مراقبت و درمان پزشکی هستند.

معاون سازمان حج و زیارت درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای عمره با توجه به آنکه پیش‌تر اعلام شده بود پس از محرم ثبت‌نام آن آغاز می‌شود، توضیح داد:‌ ما منتظر فراهم شدن مقدمات از سوی سازمان هواپیمایی هستیم و هر زمان مجوزهای پرواز دریافت شود درباره زمان انجام سفر عمره و هزینه آن از سوی روابط عمومی سازمان حج و زیارت اطلاع رسانی خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها