هفته ششم بخش انفرادی دومینو هرمزگان

نفرات اول تا سوم معرفی شدند



صادق یوسفی‌ یگانه قهرمان هفته ششم بخش انفرادی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو هرمزگان شد.

 


به گزارش صبح ساحل، هفته ششم بخش انفرادی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.
در این هفته از مسابقات صادق یوسفی یگانه، حسن جعفری، عمادالدین جعفری، احمد دریس سیدی، حمید نامی، سینا جعفری، حمید کشوری، محسن احمدی زاده، صلاح‌الدین درغال، محمود طاهری زاده، الیاس ماجرایی و رزیتا بی طرف در دو گروه شش تیمی به رقابت پرداختند که در پایان مرحله گروهی از هر گروه چهار نفر برتر به مرحله حذفی راه یافتند.
در این مرحله صادق یوسفی‌یگانه در دیداری نزدیک برابر سینا جعفری صاحب برتری شد و به عنوان اولین نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در دیدار دوم مرحله یک‌ چهارم نهایی حسن جعفری برابر محسن احمدی زاده به برتری رسید.  در سومین دیدار از این مرحله احمد دریس سیدی در دیداری پایاپای برابر حمید کشوری به پیروزی دست یافت و در آخرین دیدار این مرحله عمادالدین جعفری در دیداری هیجان انگیز حمید نامی صدرنشین جدول رده بندی لیگ دومینو استان هرمزگان را از پیش رو برداشت. در مرحله نیمه نهایی و در دیداری تماشایی حسن جعفری با نمایشی دلچسب برابر احمد دریس سیدی به برتری رسید و صادق یوسفی‌یگانه در دیداری نزدیک برابر عمادالدین جعفری به پیروزی رسید.
در دیدار رده بندی عماد الدین جعفری برابر احمد دریس سیدی به پیروزی رسید و بر سکوی سوم این هفته از رقابت ها ایستاد.  در دیدار نهایی این هفته از مسابقات  صادق یوسفی‌یگانه در دیداری نفس‌گیر برابر حسن جعفری صاحب برتری شد و عنوان قهرمانی هفته ششم نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان را از آن خود کرد.
جدول رده‌ بندی بخش انفرادی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان تا پایان هفته ششم بدین شرح است و حمید نامی با کسب ۳ عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی اول است. حسن جعفری با کسب یک عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی دوم ، صادق یوسفی‌یگانه و محمود طاهری زاده با کسب يک عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی مشترکا سوم هستند.
حسین طاهری زاده با کسب یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی چهارم، عمادالدین جعفری با کسب ۳ عنوان سومی پنجم ، احمد دریس سیدی با کسب ۲ عنوان سومی و دو عنوان چهارمی ششم،   محسن احمدی زاده، امیررضا شریفی میناب، سید محمدمهدی طاهری و سینا جعفری با کسب یک عنوان چهارمی مشترکا هفتم هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها