مدرس رسمی فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون آسیا

هئیت فوتبال هرمزگان در برگزاری دوره های داوری در کشور پیشرو است



کلاس ارتقای داوری درجه دو به یک فوتبال به میزبانی هئیت فوتبال هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
  
به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت : کلاس ارتقای داوری درجه دو به یک با حضور ۱۷ داور با تدریس مسعود مرادی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا، به میزبانی هئیت فوتبال هرمزگان در محل سالن کنفرانس
معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
وی بیان داشت: این آخرین کلاس ارتقای داوری استان در سال ۱۴۰۲ بود اما تا پایان سال سه شهرستان سیریک، بندرعباس و بشاگرد تقاضای برگزاری کلاس درجه سه دارند که به دنبال گرفتن مجوز آن از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستیم.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت : در سال جاری علاوه بر کلاس ارتقا و درجه سه دوره های دانش افزایی هم در چند شهرستان هرمزگان داشتیم اما باید از چند شهرستان هم گلایه داشته باشیم که چند سال است هیچ دوره داوری برگزار نکرده اند و این موضوع به رئیس هیئت فوتبال استان گفته ایم و امیدواریم در سال جدید اولین فعالیت های اکثر هیئت های فوتبال شهرستان های هرمزگان برگزاری دوره داوری یا دوره دانش افزایی داوران باشد.
عبدالمجید معماری ضمن بیان این که مدرس دوره داوری درجه دو به یک هم قاسم واحدی از مدرسان با تجربه آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بود گفت : سعی و تلاش کمیته و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان این بوده است که تمامی ارتقا ها سر وقت برگزار شود و در این راه اگر حمایت های رئیس و دبیر  هیئت فوتبال استان نبود یقینا دوره ها سر وقت برگزار نمی شد.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان بیان داشت : برگزاری دوره های داوری راحت نیست و نیاز به برنامه‌های ریزی دارد که خوشبختانه کمیته داوران استان برنامه‌های ریزی خوبی طی این چند سال اخیر داشته است.
مسعود مرادی مدرس دوره داوری درجه دو به یک در استان هرمزگان،  شهر بندرعباس هم گفت : تا یاد دارم هئیت فوتبال هرمزگان و کميته و دپارتمان داوری آن به مسله آموزشی داوران خود اهمیت زیادی نشان داده است و در سال چندین دوره مختلف داوری برگزار می کند.
وی بیان داشت :  بنده مدرس دوره های  درجه دو به یک یا سه به دو نیستم ولی آن قدر از برنامه ریزی خوب هئیت فوتبال  و کميته و دپارتمان داوری استان هرمزگان در امر برگزاری دوره های داوری رضایت دارم که با افتخار قبول کردم که دوره درجه دو به یک را در استان هرمزگان شهر بندرعباس تدریس کنم.
 
مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
و کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: خیلی از داوران  استان های همجوار هرمزگان به خاطر برگزار نکردن به موقع کلاس داوری در استان خودشان به استان هرمزگان می آیند و یقینا اگر این دوره ها در هرمزگان با برنامه ریزی خوب برگزار نمی شد به این استان نمی آمدند.
مسعود مرادی اظهار داشت : نگاه کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باید یک نگاه عدالت محور به تمامی استان های کشور باشد و باید از داوران همه استان های که داورانشان لیاقت دارند در بالاترین سطح فوتبال ایران قضاوت کنند بهره ببرد نه این که نگاه آن ها محدود به چند استان باشد.
وی گفت : جای داور سوت زن از استان هرمزگان در لیگ برتر خالی است و باید  به زودی هرمزگان هم یک جایگاه داور وسط در لیگ برتر داشته باشد.
مدرس رسمی فدراسیون فوتبال بیان داشت: با شناختی که من از داوران هرمزگانی دارم می دانم که این لیاقت و شایستگی را دارند که در لیگ های برتر و یک کشور قضاوت کنند و از رئیس هیئت فوتبال هرمزگان می خواهم که همان گونه که در امر برگزاری دوره های داوری سنگ تمام می گذارند به دنبال بالا بردن سطح جایگاه داوران خودشان هم باشند. مسعود مردای گفت : هئیت فوتبال و کمیته داوران و دپارتمان داوری هرمزگان همیشه در امر برگزاری دوره های داوری پیشرو بوده است و می توان گفت هرمزگان یکی از موفق ترین استان های کشور در امر برگزاری دوره های آموزشی است.
قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان هم در مراسم افتتاحیه دوره داوری درجه دو به یک گفت:
افتخار بزرگی نصیب استان هرمزگان شده است که یکی از بهترین مدرسان ایران و آسیا به هرمزگان آمده است و این دوره داوری را تدریس می کند.
وی بیان داشت : مسعود مرادی شخصیت بسیار بزرگی در  داوری فوتبال ایران است و بنده به عنوان رئیس هیئت از ایشان به خاطر وقتی که گذاشتند و این دوره را تدریس کردند تشکر می کنم.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان خطاب به شرکت کنندگان در این کلاس گفت : قدر این موقعیت را بدانید و بهترین بهره را از تدریس مدرس ببرید.
وی اظهار داشت : هیچ وقت برای برگزاری دوره های آموزشی چه داوری و چه مربیگری کوتاهی نکرده ام و تا زمانی که مسوولیتی در فوتبال هرمزگان دارم کوتاهی نخواهم کرد و سعی می کنم بهترین مدرسان را به استان بیاورم تا دانش داوران و مربیان بیشتر و بیشتر شود.
رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان گفت : خود من از جنس داوری هستم و کارت داوری درجه دو دارم به همین خاطر دغدغه داوران را بهتر می فهم و سرسری از کنار مشکلات داوران نخواهم گذشت.
وی بیان داشت: کمیته داوران استان یکی از سه کمیته برتر هئیت فوتبال هرمزگان می باشد و جا دارد از زحمات و تلاش های محمود رئیسی رئیس و عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان تشکر کنم.
قاسم رنجبریان در پایان  از مهدی فولادی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و فولاد هرمزگان به واسطه همکاری در برگزاری این دوره داوری تشکر و قدردانی کرد.
دوره داوری درجه یک با حضور ۱۷ داور از استان های هرمزگان،  فارس ، تهران و کرمان به مدت سه روز به میزبانی هئیت فوتبال هرمزگان در شهرستان بندرعباس برگزار شد. در برگزاری این دوره علی اکبر سحرخیز،  محمد جواد رئیسی و محمد میرسکنا همکاری لازم را با کمیته داوران استان داشتند.
همچنین در برگزاری تست آمادگی جسمانی این دوره مهدی ایسینی زاده و روح الله قربانیان از پیشکسوتان داوری استان همکاری خوبی با کمیته و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان داشتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها