رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا؛

تیم ملی والیبال جوانان با شکست چین‌تایپه صدرنشین شد



تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل چین‌تایپه در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا در صدر گروه دوم قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، دومین روز مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا امروز (چهارشنبه سوم مرداد) با هشت دیدار در سورابایا اندونزی پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال جوانان ایران که در گروه دوم با تیم‌های چین‌، چین‌تایپه و قطر همگروه است، از ساعت ۱۳ در دومین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف چین‌تایپه رفت و این تیم را همچون چین سه بر صفر شکست داد تا به دومین پیروزی خود دست یابد و صدرنشین گروه دوم شود.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۹ چین‌تاپیه را شکست دادند و ۶ امتیازی شدند.

عمران کوک‌جیلی، پویا آریا خواه، آرمین قلیچ نیازی، طاها بهبودنیا، آرین محمودی‌نژاد، آرین محمودی‌نژاد، سیدمتین حسینی و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، متین سقلی، شایان مهرابی و علی عشقی‌نور دیگر بازیکنان ایران در این رقابت‌ها هستند و در ست سوم مسابقه با تیم چین‌تایپه، مؤمنی مقدم تغییراتی در ترکیب تیم کشورمان داد تا همه بازیکنان شرایط مسابقه با حریفان را تجربه کنند.

سید متین حسینی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب ۱۳ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مؤمنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت ۱۳ پنج‌شنبه چهارم مرداد در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود مقابل قطر صف آرایی خواهد کرد.

تیم‌های هنگ‌کنگ، هند، چین و ژاپن در دیدارهای قبل از مسابقه ایران و چین‌تایپه به ترتیب موفق به شکست استرالیا، کویت، قطر و بنگلادش شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها