دوئل جلیلی و لاریجانی در ایکس


نویسنده: صبح ساحل

ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری سومین روز خود را پشت سر گذاشت.

 

به گزارش صبح ساحل، «سعید جلیلی» و «علی لاریجانی» دو نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند که ثبت‌نام خود را قطعی کردند. لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات، پستی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت چراکه برخی، آن را توهین به رئیس جمهور فقید نسبت دادند. او در صفحه رسمی خود در ایکس نوشت:«برای عبور از موانع، باید از روش‌های منسوخ، #ارتفاع-بگیریم. ملت قوی-دولت زمینه‌ساز». برخی از کاربران، هشتگِ «ارتفاع بگیریم» را کنایه به سانحه‌ی بالگرد ریاست جمهوری قلمداد کردند و تعدادی از مسئولان و چهره‌های سیاسی به آن واکنش نشان دادند.

از جمله جلیلی که با انتشار پستی در ایکس نوشت:« «اینکه چند جمله قشنگ بیان می‌کنیم و یک طعنه به بقیه می‌اندازیم در حد خودش شاید یک جاذبه‌هایی داشته باشد ولی کار برای مردم نمی‌شود. کسی نمی‌تواند بگوید به دنبال منافع مردم هستم اما اگر چندین سال در مجلس مسئولیت داشت، کارنامه‌ای در حوزه مبارزه با فساد ارائه نکند». رئیس مجلس نیز به این موضوع واکنش نشان داد؛ «محمدباقر قالیباف»، در این راستا نوشت:«دستاورد ماندگار شهید رئیسی در فضای سیاسی کشور، اخلاق‌مداری و عدم تخریب رقبا است. با طعنه و کنایه این دستاورد بزرگ را کمرنگ نکنیم».  معاون اجرایی دولت سیزدهم نیز با هشتگ «ارتفاع پَست» به توییت لاریجانی واکنش نشان داد و نوشت:«و خداوند کینه‌ها وحسادت آنان را با لحن گفتارشان آشکار می‌کند».

 

 

با ادامه‌ی واکنش‌ها به توییت لاریجانی، او در پست دیگری هشتگ «ارتفاع بگیریم» را رمزگشایی کرد. لاریجانی نوشت:«ارتفاع گرفتن یک راهبرد برای طی کردن مسیر است. برای رشد و توسعه کشور باید از مباحث تخریبی و سلبی ارتفاع بگیریم و برای یکبار هم که شده فضای انتخاباتی را معطوف به ترسیم مشکلات مردم و ارائه راه حل های واقعی آنان کنیم. شهیدان خدمت در راه وطن جان خود را برای اعتلای همین راهبرد گذاشتند. یاد و نام بلندشان گرامی باد و اندیشه «اهریمنان» و «سوءاستفاده کنندگان» از نامشان ناکام».

برخی از رسانههای اصولگرا در واکنش به این توییت لاریجانی هم نوشتند ادبیات خاص و اهریمن نامیدن منتقدان یادآور اظهارات و مشابه‌سازی‌های حسن روحانی علیه منتقدان است.

 

پای چت جی‌پی‌تی به انتخابات باز شد

لاریجانی در پُست دیگری به «سعید جلیلی» نامزد انتخاباتی واکنش نشان داد و از عملکرد 12 ساله خود در مجلس شورای اسلامی دفاع کرد. او از چت جی.پی.تی خواست پاسخ دهد که:«در زمان ریاست علی لاریجانی بر مجلس، چه قوانین مبارزه با فسادی در مجلس ایران تصویب شده است»؟

 

 

ماشین جلیلی خبرساز شد

جلیلی امروز ویدیویی از مراحل حضورش در ستاد انتخابات کشور منتشر کرد. انتهای این ویدیو جلیلی با خودرو تیبا خود عازم ستاد انتخابات کشور می‌شود که این موضوع در میان کاربران شبکه اجتماعی ایکس خبرساز شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها