مدیر کل ورزش وجوانان

بانوان هرمزگانی همیشه در سطوح ملی و بین المللی افتخار آفرین بوده اند



جلسه مسئولین ورزش بانوان شهرستان های استان هرمزگان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان ، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ،مسئولین ورزش بانوان شهرستان های استان  جلسه مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.


مدیر کل ورزش جوانان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: بانوان هرمزگانی با کمترین امکانات همیشه در سطوح ملی و بین المللی افتخار آفرین بوده اند و در بیشتر لیگ های مختلف کشور مقام های اول تا سوم کشور را از آن خود نموده اند.


خادمی نسب گفت:  مسئولین ورزش بانوان باید  بازدید از اماکن ورزشی و نظارت بر ورزشکاران سازمان یافته جز اولویت های خود  قرار دهند و با توجه به نیاز سنجی دوره‌های آموزشی ارتقاء ، مربیگری، داوری و کارگاه ها را با همکاری واحد آموزش استان پیگیری نمایید.


فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان در این جلسه اظهار داشت:  چهارمین تکریم از الگوهای برتر عفاف و حجاب که یکی از مهمترین طرح های فرهنگی در حوزه ورزش می باشد باید اهتمام ویژه ورزید و دستور العمل آن به شهرستان ها وهئیت های ورزشی ابلاغ شده طی اجرای این دستور العمل در سطح شهرستان و هئیت های ورزشی افراد منتخب به اداره کل معرفی می شود.


وی بیان کرد: طی بررسی های ستاد استانی ۱۰ نفر منتخب جهت تکریم از الگو های برتر عفاف حجاب انتخاب می شوند و افراد برگزیده به مشهد مقدس در آذرماه اعزام می شوند. در ادامه فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان خلاصه ای از اجرای طرح های ملی ارائه نمود و در پایان مسئولین ورزش بانوان نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

  بانوان هرمزگانی همیشه در سطوح ملی و بین المللی افتخار آفرین بوده اند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها