حمله دوباره رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان



ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مقامات صهیونیست به معنای واقعی در برابر حزب الله به ستوه آمده و نمی‌توانند به حملات این جنبش پاسخ مناسب دهند. از این رو، تل آویو با تکیه بر دکترین ضاحیه، به دنبال ویرانی حداکثری برای تحمیل هزینه بالا به لبنان است. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد ۲ ساختمان در جنوب لبنان را که نیرو‌های حزب الله از آن به منظور حمله به ما استفاده می‌کردند را طی یک عملیات مورد هدف قرار دادیم. 

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است امروز چندین عملیات مختلف علیه اماکن حزب الله در روستا‌های بلدا، کفر کیلا و البیادا در جنوب لبنان انجام داده است. 

تاکنون حزب الله لبنان به ادعا‌های مطرح شده از سوی مقامات صهیونیست واکنشی نشان نداده است.

از زمان آغاز جنگ غزه، جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی به دلیل عملیات‌های پرقدرت حزب الله بار دیگر فعال شده و رژیم صهیونیستی از ترس آسیب به شهرک نشینان مجبور به تخلیه ۶۰ هزار تن از آنها از مناطق مرزی با لبنان شده است. 

مقامات ارشد صهیونیست مدعی هستند با پایان عملیات در غزه طی هفته‌های آتی، تل آویو در نظر دارد نیرو‌های خود را به جبهه شمالی منتقل کرده و عملیات زمینی علیه حزب الله را آغاز کند؛ موضوعی که با توجه به توان نظامی حزب الله و ادامه یافتن جنگ غزه امکان وقوع آن بسیار کم است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها