نبرد جنوبی‌ها؛نفت و گاز گچساران میهمان بندری‌ها

شهرداری بندرعباس به دنبال سه امتیاز درایستگاه آخر



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :در آخرین بازی از مرحله اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور نارنجی پوشان شهرداری به مصاف نفت و گاز گچساران می روند.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در آخرین بازی خانگی خودش در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.شهرداری در این فصل بر خلاف فصل های قبل با اقتدار کامل راهی مرحله دوم شده است. این تیم از ۱۸ بازی که انجام داده است  ۱۳ پیروزی ،  ۲ باخت و  ۳ مساوی در کارنامه دارد و با ۴۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم ایستاده است. 

شاگردان علی  نیکبخت در تیم شهرداری برای بازی با تیم نفت و گاز که در دور رفت با نتیجه دو برصفر به آنها باخته اند عزم خودرا جزم کرده اند تا علاوه بر انتقام دور رفت با برد آخرین بازی خانگی دور اول را به پایان ببرند و دل هواداران خود را شاد نمایند. 

شهرداری بندرعباس در آخرین بازی دور اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور  به اهواز خواهد رفت و با استقلال این شهر دیدار می کند.

در بازی رفت تیم اهوازی به دلیل مشکلات مالی به بندرعباس نیامد تا نتیجه بازیش سه بر صفر به سود شهرداری اعلام شود. 

 تیم گچساران مهمان این هفته شهرداری بندرعباس  هم تیم کوچکی نیست . این تیم  فعلا و قبل از دو بازی آخر دور اول  با ۳۵ امتیاز به عنوان تیم دوم خیالش از صعود به مرحله دوم راحت شده است اما از اردوی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبرهای به گوش می رسد که این تیم قصد اعزام به  بندرعباس را ندارد .

در طول هفته گذشته نیز زمزمه هایی در خصوص پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان به گوش رسیده بود که با دست به دست شدن خبر نرفتن این تیم به بندر عباس،  معلوم می شود این تیم با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.نفتی های گچساران که دو هفته مانده به پایان مرحله اول  صعود خود به دور دوم را قطعی  کرده اند مطمئنا  انتظارات را در بین هواداران بالا برده اند و اگر مشکلات مالی این تیم پرطرفدار از سوی مدیران باشگاه نفت و گاز برطرف نشود بدون شک در مرحله دوم مسابقات که از حساسیت بالایی برخوردار است با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

باید ماند و دید مسئولان نفت و گاز در ادامه فصل می توانند مشکلات مالی این تیم را حل می کنند یا این که سرنوشت دیگری در انتظار این تیم خواهد بود.‌

در جدول رده بندی گروه دوم تا پایان هفته بیستم تیم شهرداری بندرعباس ۴۰ گل به ثمر رسانده است که در این بین یزدان عباسیان مهاجم نارنجی پوشان بندری خودش به تنهایی ۱۵ گل زده است تا این بازیکن مثل تیمش که در صدر جدول رده بندی قراردارد در صدر گلزنان به ایستد وافتخار دیگری برای هرمزگان به ارمغان بیاورد.

 نصراله درفشی با گلزنی برای خوشه طلایی 12 گله شد و فاصله خودش را  با بازیکن تیم شهرداری در صدر گلزنان تنها به سه گل رسانده است . 

سید علی یحیی زاده دیگر مدعی آقای گلی مسابقات نیز برای تیم شهرداری فومن گلزنی کرد .او با این گل خودش را به وزیری پاه رساند که این هفته پایش به گلزنی باز نشد. این دو بازیکن در جدول گلزنان ۱۰ گله هستند. 

علیرضا اسلامی  دیگر بازیکن تیم شهرداری بندرعباس این شانس را دارد که آقای گل این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم باشد. اسلامی به همراه ابراهیم کوه افکن بازیکن تیم پاس همدان در جدول گلزنان با به ثمر رساندن ۹ گل در جایگاه سوم ایستاده است. 

شهرداری یک بازیکن ۶  گله هم هم دارد و این بازیکن کسی نیست جز امیر حسین سلامت  که بعید به نظر می رسد جای دوستان خودش را در صدر جدول گلزنان بگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها