لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس انتقام شکست دور رفت را از گچساران گرفت



صبح ساحل ، ورزشی - شهرداری بندرعباس مقابل نفت و گاز گچساران پیروز شد.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی مقابل تیم نفت و گاز گچساران به برتری دست یافت. در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور  تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس با نتیجه 2 بر1 از سد تیم نفت و گاز گچساران گذشت وانتقام شکست 2 بر صفر دور رفت را از این تیم گرفت.

پیمان پور صادقی هر دو گل نماینده بندرعباس را به ثمر رساند.

تیم شهرداری که از هفته ها پیش صعودش را هم به مرحله دوم قطعی کرده بود با این پیروزی در صدر جدول رده بندی گروه دوم 45 امتیازی شد.در مهم ترین بازی استقلال جنوب با3گل از سد صنایع طلایی سمنان گذشت،سردار بوکان 2بر1از سد استقلال اهواز گذشت . 

با توجه به امتیازات تیم ها و اینکه تنها1هفته به اتمام مرحله نخست لیگ دسته دوم باقی مانده تیم های شهرداری بندرعباس،نفت و گاز گچساران،سردار بوکان و استقلال جنوب تهران به ترتیب با 45 ،34،35 و 34امتیاز صعود خود را به مرحله دوم رقابت ها قطعی کردند.

همچنین تیم های صنایع طلایی سمنان و شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در مکان دهم و یازدهم جدول به مسابقات لیگ دسته سوم سقوط کردند.

در هفته پایانی تنها جذابیتی که این گروه خواهد داشت و باعث کاملا تشریفاتی بودن آن نمی شود رقابت  بین تیم های پرسپولیس مشهد،استقلال اهواز و استقلال سیلک کاشان برای فرار از سقوط است

در این هفته پرسپولیس مشهد در خانه مقابل استقلال جنوب تهران به میدان می رود ، استقلال سیلک باید در یک بازی سخت در گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر برود و استقلال اهواز در خانه از تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس پذیرایی می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها