مجمع انتخاباتی هیات ورزش سه گانه هرمزگان

برای نخستین بار یک بانو رئیس هیات شد



صبح ساحل ، ورزشی - مجمع انتخاباتی هیات ورزشی سه گانه استان هرمزگان با حضور رئیس فدراسیون سه گانه در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزارشد و برای نخستین بار در ایران یک بانو رئیس هیات ورزش  سه گانه شد.

  مجمع انتخاباتی هیات سه گانه استان هرمزگان با حضور محمد علی صبور  ریاست فدراسیون ، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، باقری معاونت سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش واعضای مجمع برگزار شد.

 در ابتدا این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان گفت: هدف از برگزاری مجمع های  انتخاباتی این است که اعضای مجمع بتوانند با انتخاب یک فرد توانا رشته ورزشی مورد نظر را در سطح استان و کشور پیشرفت دهند و امیدواریم که ورزش سه گانه استان هرمزگان  هم با انتخاب یک رئیس توانا و قدرتمند در سطح کشور مطرح شود. 

ریئس فدراسیون ورزش سه گانه هم درمجمع انتخاباتی هیات ورزشی سه گانه استان هرمزگان گفت : پایه و اساس ورزش سه گانه ورزش شناست .

محمد علی صبور بیان کرد: برای پیشرفت این رشته در استان هرمزگان هیات باید با آموزش وپرورش ونیروهای مسلح مستقر دراستان تعامل و همکاری داشته باشد.

وی افزد  : در آموزش وپرورش  با فراخوانی دانش‌آموزان علاقمند به این رشته ورزشی می توان برای پیشبرد  آن کمک گرفت و از امکانات وتجهیزات نیروهای مسلح  درجهت برگزاری مسابقات می توان  بهره گرفت.

صبور بیان کرد :  یک از فعالیت هایی که هیات جدیدبرای پیشرفت این رشته باید دنبال کند برگزاری کلاس های مربیگری وداوری است زیرا با برگزاری کلاس های متعدد زمینه پیشرفت وتعالی این رشته را تضمین می  شود .

ریئس فدراسیون ورزش سه گانه اظهار داشت : استان هرمزگان از پتانسیل بالای برای این رشته برخورداراست وانتظار است بابسیج عمومی  واطلاع رسانی علاقمندان به این رشته را جذب کرد.

صبور گفت: این برای نخستین بار است که یک بانو در سطح ایران رئیس هیات ورزش های سه گانه می شود که امیدوارم ایشان بتواند در کار خودش موفق باشد زیرا استان هرمزگان در این رشته فضای کار زیادی دارد. 

رضا صفا مهر ،  سمانه قائد زاده و محمد کمالی سه کاندید ریاست هیات ورزش سه گانه در این مجمع بودند که محمد کمالی در مجمع حضور نیافت و رقابت بین دو کاندید بود  که در پایان با رای اعضای مجمع سمانه قائد زاده با کسب ۱۴ رای برای مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات ورزش سه گانه انتخاب شد.

قائدزاده پس از انتخابش به عنوان رئیس هیات کار گروهی را موجب پیشرفت هر رشته ورزشی دانست و گفت: این که انتظار داشته باشید بنده به تنهایی در کارم موفق شوم اشتباه است و هیات سه گانه نیاز به همه علاقمندان به این رشته دارد و با تشکیل یک هیات کارآمد می شود موفق شد.

ورزش سه گانه شامل سه ورزش شنا ، دوچرخه سواری و دو  می باشد. سرپرستی این هیات به مدت شش ماه برعهده مهدی اردیبهشتی بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها