آمارگیری مسكن روستایی در 16 روستای شهرستان خمیر انجام می شود



صبح ساحل ، اجتماعی - چهارمین آمارگیری ویژه مسکن روستایی بمدت یكماه و با همكاری دانشكده فنی و معماری وشهرسازی دانشگاه شهید بهشتی و با نظارت مركز امار ایران از 21 مهرماه در8539 آبادی در سراسر کشور انجام می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خمیر با بیان این مطلب افزود:این طرح هر پنج سال یکبار در دستور شورای عالی آمار قرار می گیرد که هدف از آن شناخت ویژگی های کیفی و کمی واحدهای مسکونی روستایی و تهیه و تدوین شاخص های مسکن روستایی می باشد.

وی همچنین گفت:روستاهای دریخا ، بستو ،دشت جیهون ، كشار زیر، ال درویش ،درواخانی، كشار چمردان ، نمیه كار ، كهورستان ،كشار بالا، درگور، پل شرقی،گوین،كروئیه و رودبار از جمله روستاهایی هستند که در اجرای این طرح مشارکت دارند.

زاهدی در ادامه، به اجرای طرح هادی در برخی از روستاهای شهرستان خمیر اشاره کرد و افزود:در سال گذشته این طرح در دو روستای بناب و آل درویش هر كدام با اعتباری به ارزش ١٥٠ میلیون تومان اجرا شده است که در حال حاضر این پروژه در روستای آل درویش به اتمام رسیده است.

وی همچنین عنوان كرد:در سالجاری اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه طرح هادی به پنج روستای درواخانی، كیروئیه، آل درویش، بناب ، گری شیخ تخصیص داده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها