به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه دیدار کرد



صبح ساحل ، ورزشی - به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان به همراه اعضای شورای معاونین اداره با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه دراستان در محل دفتر وی دیدار نمودند.

محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در این دیدار اظهار نمود: افتخاری است که نصیب بنده شده که خدمتگزار جامعه ورزش استان هرمزگان باشم.

وی ادامه داد: با ارزیابی که دراین مدت کوتاه داشته ام جوانان پراستعداد استان در دو حوزه بانوان و آقایان وجود داردو جای کار بسیار  می باشد  که باید برنامه ریزی کلان صورت پذیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان تصریح کرد: بایستی با کمک همه مردم برای ورزش وجوانان استان تلاش کنیم تا بتوانیم تا جوانان وورزشکاران این استان را ادا کنیم .

وی افزود: باید توجه ویژه و خاصی به ورزش بانوان در این استان شودزیرا ظرفیت های خوبی را در اختیار داریم ، و می توانیم بازی های ساحلی و آبی را در کشور وجهان مطرح نماییم و صاحب نام باشیم.

امیاری با اشاره به بازی های بومی ومحلی و ورزش‌های همگانی در سلامت جامعه نقش زیادی دارد بیان داشت:زیرساخت های خوبی ایجادشده که نیاز هست بعضی از پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و برای هفته تربیت بدنی 6پروژه آماده بهره برداری است.

امیاری بیان داشت: خداراشکر می کنم در این مدتی که دراستان حضور دارم ،قهرمانی های خوبی را در عرصه بین المللی به خصوص بازی های آسیایی جاکارتا در رشته قایقرانی و رشته والیبال نشسته داشته ایم.

امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی هایی که همکاران در ادارات ورزش وجوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی استان خواهند داشت گام های موثری برای پیشرفت ورزش استان برداریم.

در ادامه آیت الله نعیم‌آبادی با اشاره به اهمیت دو رشته تیراندازی و اسب سواری اظهارداشت: در اسلام دو ورزش تیراندازی واسب سواری وجود دارد که برد و باخت درآن اشکالی ندارد، این ورزش ها کاملا در حرکت اجتماعی مشکل‌گشا می باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد: ورزش در دریا نشاط را ایجاد می کند و شایدهزینه اش هم از ورزش‌های  دیگر شاید کمتر  باشد و  دراین موضوع باید شنا را جدی بگیرید ونگاه ویژه ای به شناگران داشته باشید،زیرا ورزشکاران در سطح جامعه برای ما امتیاز هستند و رشته شنا با وجود دریا و ساحل در استان یک امر بدیهی است.

امام جمعه بندرعباس  افزود: ورزش باید در متن زندگی هر فردی قرار بگیرد و باید در این مسیر توجه ویژه ای به ورزش بومی و محلی قرار گیرد وباید برای  این ورزش تبلیغ  زیادی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ورزش های مربوط به زندگی را دراولویت قرار دهید اسلام هم ورزش هایی مثل تیراندازی و اسب سواری در اولویت قرار داده است.

آیت الله نعیم آبادی اظهار کرد: تنها نباید به فکر سلامت جسم باشید بلکه ورزش باید جلوه گاه انسانیت ،گذشت باشد و ورزش راباید با اخلاق مداری توسعه داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها