فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف 965 میلیارد تومان کالای قاچاق در سال گذشته



سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان در  دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمرگان، ضمن اشاره به اینکه در استان هرمزگان با مشکلاتی نظیر قاچاق کالا ، مواد مخدر و... روبه رو هستیم، گفت: در 4 سال گذشته با توانی که در بدنه نیروی انتظامی استان داشتیم، برابر ارزیابی‌های وزارت کشور، هرمزگان یکی از استان‌های امن بوده است.

به گزارش صبح ساحل به نقل از فارس، ملکی ابراز داشت: امروز پس از 2 سال زحمت در نیروی انتظامی و تصویب فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ به ناجا و از طرفی مصوبه ریاست جمهور برای اولین بار پلیس در گمرک جمهوری اسلامی در بندر شهید رجایی مستقر شد.

وی در ادامه  بیان داشت: بیش از 50 درصد اقتصاد کشور در بندر شهید رجایی رقم می‌خورد و متأسفانه در این چند سال بیشترین معضل در حوزه قاچاق در همین مبادی رسمی اتفاق افتاده که در سال گذشته حدود 965 میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه فرماندهی انتظامی هرمزگان در حوزه کشفیات مواد مخدر در رتبه سوم کشور قرار دارد اضافه کرد: تأکیداتی که در تریبون نماز جمعه در حوزه حجاب و عفاف می‌شود بسیار سازنده و کار ساز است و ما هم به عنوان سربازان ولایت در کنار شما هستیم تا بتوانیم مطالبات مقام معظم رهبری را در این زمینه جوابگو باشیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها