بزرگترین کارخانه بسته‌بندی ماهی در غرب هرمزگان این هفته افتتاح می‌شود




فرماندار شهرستان بندرلنگه، از افتتاح بزرگترین کارخانه بسته‌بندی و عمل‌آوری آبزیان غرب هرمزگان همراه با سردخانه ۳ هزار تنی در هفته دولت خبر داد‌.

 به گزارش  صبح ساحل و به نقل از خبرگزاری فارس ، علی نیکویی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: در هفته دولت ۷۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان شامل پروژه های کشاورزی، منابع طبیعی، شیلات، بهداشت و درمان، ورزش و تفریحات سالم، خدمات زیربنایی و تولیدی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان در هفته دولت، افزود: این پروژه شامل سردخانه ۳ هزار و 500 تنی به همراه کارخانه بسته‌بندی، فرآوری و عمل‌آوری آبزیان در بندر بستانه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و بزرگترین کارخانه فرآوری آبزیان در غرب هرمزگان است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه بیان کرد: از دیگر پروژه‌های مهم نیز می‌توان به افتتاح زمین چمن مصنوعی و سالن‌های سرپوشیده ورزشی، آسفالت معابر شهری و راه‌های روستایی، طرح‌های توسعه برق رسانی، آبخیزداری، فضاهای آموزشی و فرهنگی، مزارع پرورش میگو، پروژه‌های دهیاری‌ها، مرکز دیالیز و تالاسمی و ساختمان مسکونی پزشکان اشاره کرد.

نیکویی گفت: بخشی از پروژه های مهم عمرانی این شهرستان در سفر مسئولان استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرارخواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس نیز در خصوص برنامه دولت برای محلات آسیب‌پذیر و بافت فرسوده، گفت: برای نخستین بار راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری را برای یکی از محلات آسیب‌پذیر شهرستان بندرلنگه در نظر داریم که درخواست‌ها صورت گرفته و در حال پیگیری نیز هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها