ستاد توسعه تعاون حلقه مفقوده حل مشکلات تعاونی‌ها



عباس سالاری پیش از ظهر امروز در آئین چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان اظهار داشت: تعاونی‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در بحث حمل نقل دریایی صد در صد جابه جایی‌ها توسط تعاونی‌ها انجام می‌شود و همچنین توسط تعاونی‌ها ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خلیج فارس را انجام می‌دهیم.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان بیان کرد: ۷۰ درصد صیادی استان هرمزگان توسط تعاونی‌ها و اتحادیه‌های صیادی هرمزگان انجام می‌گیرد.

سالاری عنوان کرد: در بحث حمل و جاده ای اتحادیه کامیون‌داران ما بیش از  ۱۵۰۰ کامیون دارد که گمان نمی‌کنم هیچ نهاد و وزارت خانه ای به این میزان کامیون داشته باشند اما گلای‌هایی همیشه است که باید شنیده، و به آن‌ها رسیدگی شود.

وی ابراز داشت: روز گذشته، برای اولین بار در تاریخ تعاون اتفاقی افتاد که جای تقدیر دارد و مسؤولین استان هرمزگان برای تبریک هفته تعاون به اتاق تعاون استان آمدند که نشان از توجه ویژه دولت به بخش خصوصی دارد.

 رئیس اتاق تعاون هرمزگان تاکید کرد: در بخش تعاون جمع‌آوری سرمایه‌های انسانی بهترین راه حل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و ما برای ساماندهی دست فروشان طرح ارائه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

سالاری بیان کرد: تشکیل ستاد توسعه تعاون بسیار مهم است چنانچه قبل از ادغام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مرکز وجود داشت و به مشکلات تعاونی‌ها رسیدگی می‌شد اما هم اکنون این ستاد حلقه مفقوده بخش تعاون است.

وی با تبریک به تعاونی‌های برتر استان خاطرنشان کرد: همه تعاونی‌ها برتر هستند و کسی که در این شرایط بد اقتصادی اشتغال ایجاد کرده است باید تجلیل شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها