نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان :

با فرهنگ عاشورا توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ایم



نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) را به دنیا بشناسانیم، گفت: دشمنان از عزاداری‌های مردم ما می‌ترسند و این عزاداری‌ها می‌تواند دنیا را به لرزه درآورد. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده در مراسم عزاداری سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جوار زیارتگاه امام‌زاده شاه قطب‌الدین حیدر شهرستان رودان،  افزود: ما با قدرت عظیم عاشورا در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و تمامی توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، جوانان و ملت‌ها را به حضور در اربعین و مجالس حسینی دعوت می‌کنند که این دعوت پیام و حرف‌های زیادی دارد که ایشان برای ما فرهنگ‌سازی می‌کنند و آینده‌ی روشنی را به همگان نشان می‌دهند.
امام‌جمعه بندرعباس اظهار کرد: بیانیه گام دوم نقشه راه نظام اسلامی است و ما باید با فراگیری این نقشه راه،  آماده مأموریت‌های بزرگ باشیم.
حجت‌الاسلام عبادی زاده بیان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به جوانان است و جوانان ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم را به‌خوبی فراگیرند چراکه امید ملت‌ها به جوانان عزیز کشورمان است.وی خاطرنشان کرد: دنیا باید امام حسین (ع) را بشناسد و مردم با مکتب عصر ظهور آشنا شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: فلسفه عزاداری‌ها این است که می‌خواهیم پیام امام حسین (ع) را به دنیا منتقل کنیم و با شور و شعور حسینی آن‌چنان هیجانی را ایجاد کنیم و مکتب امام حسین (ع) را به دنیا بشناسانیم.
حجت‌الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: این ظرفیت کوچکی نیست و صداوسیما و رسانه‌های مختلف باید این حضور پرشور مردم را به‌خوبی نمایش دهند.وی ادامه داد: فلسفه عزاداری‌ها را باید در دفاع مقدس و دوران جنگ پیگیری کنیم چراکه در آن دوران عزاداری‌های امام حسین (ع)  به آن‌ها شور و انگیزه می‌داد و در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز می‌شدند.
امام‌جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه عاشورا و قیام امام حسین (ع)، افزود: آیا می‌دانید چرا این روزها دشمنان با تمام توان خود علیه ارزش‌های عاشورایی ایجاد شبهه می‌کنند، برای اینکه آن‌ها از عاشورا می‌ترسند و وحشت دارند.
حجت‌الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: دشمنان از عزاداری‌های مردم ما می‌ترسند و این عزاداری‌ها می‌تواند دنیا را به لرزه درآورد و این حرکت بسیار بزرگی است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها