دربی بستک برنده نداشت



به گزارش صبح ساحل در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم شاهین بندرلنگه در خانه میزبان جنوب انرژی بر پارسیان بود. جبل بر شهرو در ورزشگاه اختصاصی خودش با ملوان بندرعباس بازی کرد.
متحد معز آباد رودان در خانه با استقلال خونسرخ دیدار کرد. ستارگان بستانو از تیم پاس بندرلنگه میزبانی کرد. هرنگ جوان و سیبه کوخرد دربی شهر بستک را برگزار کردند و اتحاد دژگان با همنام رودانی خود بازی کرد .
در پایان بازی های این هفته تیم شاهین بندرلنگه موفق شد با دو گل مهدی دادگری و محمد امین میرزایی سه بر دو جنوب انرژی بر پارسیان را شکست دهد.


هر دو گل جنوب انرژی بر پارسیان را محمد رخ به ثمر رساند. متحد معزآباد رودان در َخانه سه بر دو بازی را به استقلال خونسرخ واگذار کرد. یاسر جعفری و علیرضا رامشگر برای متحد معز آباد رودان و  اصلان رمضانی دو بارو آرش عبدلی هم یک بار برای استقلال خونسرخ گلزنی کردند.
دربی شهر بستک با تمام زیبایی های که داشت بدون گل به پایان رسید. اتحاد دژگان دو بر یک اتحاد رودان را برد. صلاح رحیمی از روی نقطه پنالتی و یونس باقی زاده برای اتحاد دژکان و محمد معلمی برای اتحاد رودان گل زد. ستارگان بستانو در خانه و با گل های امیرمجنونی و محمد خیام زاده دو بر یک پاس بندرلنگه را شکست داد. تک گل پاس بندرلنگه را ولید نوری به ثمر رساند.
دیدار تیم های جبل بر شهرو و ملوان بندرعباس که تا دقیقه ۴۱ بدون گل دنبال می شود به دلیل شرایط بد جوی نیمه تمام ماند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها