در عملیات ضربتی پلیس هرمزگان؛

۲ باند قاچاق مواد مخدر با یک تن و ۲۰۰ کیلو تریاک زمین گیر شدند



جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۲۰۰ کیلو تریاک در بامداد امروز در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، عباسعلی بهدانی فرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت :ماموران انتظامی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان دراجرای طرح ضربتی کنترل محور های مواصلاتی استان با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات پیچیده اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان بامداد امروز موفق شدند ۲ باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و جداگانه با همکاری ماموران انتظامی میناب ۷دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شناسایی و متوقف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دو عملیات ، ۱ تن و ۲۰۰ کیلو گرم موادمخدر تریاک از قاچاقچیان کشف شد، افزود:در این دو عملیات ۶ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها