معاون رییس جمهور اعلام کرد؛

هرمزگان میزبان 11 میلیون نفر گردشگر



صبح ساحل، اجتماعی _ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در تعطیلات استان هرمزگان پذیرای 11میلیون و 600 هزار مسافر بوده است.

به گزارش مهر، محمد شریف ملک زاده اظهار داشت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته و آمار ارائه شده در نوروز امسال میزان و نحوه خدمات رسانی در استان هرمزگان بیشتر، بهتر و قوی تر از سایر استان‌های کشور بوده است. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان داشت: در ارزیابی‌های امسال آنچه برای ما مهم و مورد توجه است تعداد مسافران نیست بلکه کیفیت خدمات ملاک مهمتری برای ارزیابی از ستاد تسهیلات نوروزی در استان‌های مختلف است.

وی حضور 12 میلیون مسافر در استان هرمزگان و اقامت 9میلیون نفر در شب در مراکز اقامتی این استان را یک فرصت بی نظیر برای استان دانست و تصریح کرد: سطح خدمات و فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان از سایر استان ها از جمله استان خراسان رضوی قوی‌تر بوده است. وی تصریح كرد: شهر بندرعباس با جمعیت حدود 500 هزار نفری در تعطیلات پذیرای 11میلیون و 600 هزار مسافر بوده است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان كرد: رشد 30 درصدی فروش صنایع دستی و افزایش 80درصدی بازدید از جشنواره ها و غرفه ها و برنامه های پیش بینی شده از دیگر ویژگی های پذیرایی از مسافران نوروزی هرمزگان در تعطیلات امسال بوده است.

به گفته معاون رئیس جمهوری، میزان رضایتمندی مسافران نوروزی هرمزگان در مقایسه با سال های گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته كه این موضوع مورد توجه مقامات ارشد كشور نیز قرار گرفته است. ملک‌زاده با بیان اینکه با آمار بازی نمی کنیم و واقعیت را می‌گوئیم، اضافه کرد: استان هرمزگان در ستاد تسهیلات نوروزی امسال انصافا نمره 20 گرفت.

جابجایی 450 هزار خودرو از سرزمین اصلی به جزایر خلیج فارس اقدامی بی نظیر است

دکتر محمد شریف ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که به استان هرمزگان سفر کرده بود جابجایی 450 هزار خودرو از سرزمین اصلی به جزایر خلیج فارس را در ایام نوروز اقدامی چشمگیر و بی نظیر برشمرد.

وی بیان داشت: ارائه خدمات مطلوب با توجه به زیر ساختهای فراهم شده نظیر توسعه بنادر مسافری، بهره گیری از شناورهای ایمن و استاندارد به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران جهت عزیمت به جزایر و مجموع برنامه های منسجمی که در حوزه دریایی و بندری هرمزگان صورت پذیرفته سطح رضایتمندی مسافران را در نوروز 92 افزایش داده است.

این عضو هیات دولت جابجایی 450 هزار خودرو از سرزمین اصلی به جزایر را اقدامی بی نظیر و چشمگیری ارزیابی کرد و اظهار داشت: بازرسی های محسوس و نامحسوس صورت گرفته حاکی از ارتقاء میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده چه در بخش مسافری و چه در بخش انتقال خودرو از بنادر بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها