دبستان ۶ کلاسه پویش ایران من در بندرپل خمیر افتتاح شد



دبستان ۶کلاسه ایران من روز پنجشنبه در بندرپل خمیر به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، مدیر آموزش وپرورش بندرخمیر درحاشیه بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: برای ساخت این مدرسه ۲۰ میلیارد ریال از محل مشارکت موسسه مهر گیتی و اتاق بازرگانی ایران و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان هزینه شده است.
محمد فولادی افزود: این مدرسه با ۳۸۴ مترمربع زیربنا از ابتدای سال ۹۷ شروع شده و دارای سرویس بهداشتی،  آبخوری، دیوارمحوطه و امکانات آموزشی کامل است.
وی بیان داشت: این مدرسه یکی از مدارس تخریبی و بحرانی شهرستان خمیر بوده که امروز با کمک این خیران شاهد بهره‌برداری آن بودیم.
وی بیان داشت: در سالجاری ۱۱ مدرسه در شهرستان خمیر به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این مدرسه تعداد مدارس به ۱۲ باب رسید.
 مدیر آموزش و پرورش خمیر بیان داشت: همچنین  ۱۱ مدرسه دیگر نیز در این شهرستان در دست ساخت است.

 موسس پویش «ایران من» و  نایب رییس سابق اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم اظهارداشت: زنجیره مدارس ایران من در قالب پویش مدرسه سازی توسط اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور در بخش خصوصی در خرداد ۹۳ پایه ریزی شد.
پدرام سلطانی افزود: این گروه درجهت بالندگی و توسعه کشور  تاسیس ۱۰۰ مدرسه ابتدایی «ایران من »را در مناطق روستایی کشور هدف قرار داده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر پویش مدرسه سازی ایران من، به کمک کارآفرینان و فعالان اقتصادی ۱۰۰ مدرسه ایران من با همراهی موسسه خیریه مهر گیتی در مناطق کمتر برخوردار کشور در دست احداث دارد.
این مسوول اظهارداشت: تاکنون تعداد ۹۰ مدرسه ایران من در ایران به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۴ مدرسه درهرمزگان در ۲ روز اخیر افتتاح شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها